Toon posts:

Steam verbinding met servers valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn steam verbinding valt telkens weg. Hij valt om de ca. 2 minuten weg met de melding dat er geen verbing kan worden gemaakt met de steam servers. Dacht dat het aan mijn norton av zou liggen, maar ook met die erf doet hij het nog steeds niet....HELP !!!
:?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Meer informatie is van harte welkom :)
Hoe steekt je netwerk in elkaar? Heb je al een reinstall van Steam gedaan? Norton staat er om bekend om na installatie veel troep achter te laten. Weet je zeker dat je alles opgeschoond hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, alvast bedankt voor je reactie..

Ik heb uiteraard al 2 keer een reinstall gedaan. Ik heb naar mijn idee geen norton resten meer, zoveel mogelijk nagezocht. Ik speel op een laptop, met een draadloos netwerk intel pro/wireless 2200 BG network connection.
Hoop dat je nog tips of ideeen hebt.

;(

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
valt je wireless lan verbinding niet gewoon weg?

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet en merk niet, maar waar kan ik dit testen en visueel krijgen ?

MQ

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:38
Kun je internetten als je Steam niet kunt bereiken? Zo ja, ligt het niet aan je wireless netwerk.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Kan je heel eenvoudig testen door een keer bedraad te spelen.

Ook kan je op de achtergrond in een command box een ping www.tweakers.net -t uitvoeren. Als je hier (ook) een timeout krijgt, heb je al een beetje idee waar je moet zoeken.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

zit je ondertussen ook met P2P programma's te downloaden?

En de verbinding die wegvalt met een wifi connection is te zien , dan staat er netwerk verbinding verbroken.

kijk ook eens even of je in je netwerk eigenschappen van het wifi kaartje niet het vinkje "windows mag het apperaat uit zetten , adv stroombeheer" of iets in die trend hebt uit staan.
Pagina: 1