[2003] internal colorado 8gb driver

Pagina: 1
Acties:

• TomPé
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-01 19:46
Ik heb laatst een interne colorado 8gb driver op de kop weten te tikken.
Nu dacht ik deze mooi in mijn w2k3 server te stoppen. Alleen kwam ik 1 probleem tegen en dat is dat er op de site van hp geen drivers te vinden zijn voor w2k3, alleen tot en met w2k pro.
Verder heb ik nog op google gezocht maar ik kon maar bar weinig vinden. Misschien kan iemand van jullie mij helpen.

Eerlijk gezegt heb ik het niet geprobeerd met de driver van w2k.

TomPé

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hm, ik heb zoiets ook eens gehad met een oude colorado streamer. Alleen was dat een 250 / 500mb geval ;)
Hoe sluit je dat ding aan? Is dat een SCSI-drive? Gok haast van wel eigenlijk. Wordt het ding niet gewoon zonder drivers herkend door w2k3 (en dus zichtbaar in NTbackup programma)? Dat had ik namelijk met die colorado van mij onder NT4 :)
Wat je anders zou kunnen doen is backuppen op die tape middels het maken van een ghost image onder DOS...da's een kwestie van ASPI-drivers laden voor je SCSI kaart en gaan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TomPé
Ik heb hem ondertussen ingebouwd en warempel; Hij wordt inderdaad herkent door w2k3.
Hij staat netjes zonder conflicten bij apparaatbeheer maar in nt backup of in deze computer kan ik hem nergens terug vinden?! Dit zou toch wel moeten volgens mij anders heb ik er nog neit veel aan.

TomPé

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:23
In nt backup kun je dus niet kiezen voor een tape locatie? Maar is je "Removable Storage" service wel gestart? En zie je hem ook niet onder computer management?

• TomPé
Inderdaad in Nt Backup kan ik niet kiezen voor een tape locatie.

De service 'removable storage' is gestart en ik zie het apparaat ook onder 'wisselbare opslag' onder computer management ja

TomPé

• TomPé
Ik heb een patch gevonden en nu wordt de drive ook herkent in nt backup!

TomPé

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 11:28

Guldan

Thee-Nerd

Geef dan ajb ook ff de locatie van die patch? voor de mensen in de toekomst ;)

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Pagina: 1