Toon posts:

Sempron 2500+ = socket a of socket 754?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,
zoals de titel het al zegt. Ik zou bijna zeggen dat ze idem aan elkaar zijn maar dit is vast niet zo?

Ik heb net een videokaart besteld, bleek het een pci-e kaartje te zijn terwijl op pricewatch AGP stond en op de site van de webshop site stond verder nix bij dus nam ik aan dat deze AGP was.

Maargoed dit is geen ramp, nu wil ik dus een pci-e mobo bestellen, ik vind het overkill om nu mijn sempron 2500+ te upgraden naar een amd64 3200 alleen zodat ik een mobo kan hebben met pci-e. Ik w8 nog wel een tijdje met cpu upgrade indien dit mogelijk is.

Nu mijn vraag, ik heb een Sempron 2500+ (verder weet ik de specs er niet van). Mijn vraag is kan deze ook in een socket 754 mobo? hier bestaan nog enkele van met pci-e bussen aan bord.

Edit: mijn huidige mobo is socket a :
http://www.asus.nl/produc...=60&model=222&modelmenu=1

maar kan deze proc ook in een socket 754 dan?

Mvg,
MadJax

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 22:01 ]

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 12:02
Nee een socket 462 cpu past niet in een 754 socket.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Met een hamer past alles :+

Gabriël AM5

Verwijderd

Helaas. je CPU is socket A (oftewel socket 462) en past dus niet in socket 754...

Edit: (snel) typen is ook een vak :Z 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 22:06 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41
Ik zou proberen die videokaart om te wisselen. Als je dacht dat je AGP kocht en je kreeg PCI-e, kan de winkel daar best coulant zijn.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje logica:

Past een CPU met 462 pins en geen integrated mem controller in een socket met 754 gaten voor een CPU met mem controller :?

Verder kwestie van beetje meer zelf op zoek gaan (scheelt ook miskopen enzo...), zie ook:

GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.