niet werkende internetaudio onder Safari

Pagina: 1
Acties:

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 21:38
Ik dacht tot voor kort dat ik alles in orde had wat betreft audio en video op m'n Mac. Er is namelijk een audiospeler die niks doet bij mij. En wel de audiospeler van www.gospel.nl (klik op een willekeurige titel en vervolgens op het muzieknootje). Nu vraag ik me af of het aan m'n Flip4Mac ligt (v2.0.1) of dat het gewoon de speler is die niet Mac-ondersteunend is. Mocht er iemand zijn bij wie ie wel werkt; ik hoor graag je instellingen, dan neem ik ze over :)
Onder Firefox doet ie het bij mij trouwens ook niet.

strava

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zowiezo werkt de huidige Flip4Mac niet met een universal versie van Safari, dus met Intel Macs.. Ze zijn echter wel hard bezig om Flip4Mac universal te krijgen. De speler werkt overgens ook niet op mn iMac Core Duo, dus ik denk dat het aan het feit ligt dat die media speler gebruik maakt van een Windows Media component.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 11:29

alienfruit

the alien you never expected

inRosetta werkt het wel hoor. Zolang je Safari/Quicktime maar onder Rosetta draait :)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
alienfruit schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 03:05:
inRosetta werkt het wel hoor. Zolang je Safari/Quicktime maar onder Rosetta draait :)
Hoe zou ik dat kunnen doen? Heb er wel eens over gehoord, maar geen idee hoe ik dat toepas.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

matiasjansen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:32:
[...]

Hoe zou ik dat kunnen doen? Heb er wel eens over gehoord, maar geen idee hoe ik dat toepas.
Appeltje + i en dan vinkje aanzetten. Draai onder Rosetta....

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 12:23
Ik weet niet of die audiospeler in Flash gemaakt is maar daarbij heb ik ook vaak geen geluid. De oplossing daarvoor is AudioMIDISetup (niet geheel zeker over de naam, spotlight naar "midi") en daar de Output terug op 44.1khz te zetten (springt bij mij meestal terug op 96khz)

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 21:38
Vergeten te zeggen: ik heb een iBook G4 :+

strava

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Maar wat kiff zegt kan helpen.. heb ik ook wel eens.. PB G4
Pagina: 1