Toon posts:

Boot failure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week kreeg ik deze foutmelding nadat ik mn pc een hele tijd aan had laten staam (vanwege downloaden).

Boot failure
Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device
Press any key when ready

Als ik 'any key' indruk krijg ik dezelfde melding
Deze melding verschijnt in een compleet zwart (lijkt op bios) scherm.

Vorige week heb ik toen mn schijf gecontroleerd en fouten laten corrigeren. Hierna was het probleem opgelost. Vandaag is het probleem weer terug gekomen.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
zal wel aan je schijf liggen wrs
Welk type heb je? heb je al is een volledige diagnostics gedaan van de fabricant?

[ Voor 57% gewijzigd door webinn op 30-05-2006 21:11 ]

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09
Flauwe modus: Floppy eruit halen

Als ik jouw was zou ik eens de schijf controleren met een programma van de fabrikant. Als je dit bedoelt met dat je de schijf gecontroleerd heb, ben ik bang dat je schijf het niet lang meer gaat volhouden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maxtor P-ATA 200 200GB.
Het controleren heb ik gewoon met windows gedaan. Hoe kom ik aan een programma van de fabrikant?
En ja, floppys zijn eruit ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik moet er ook bij zeggen dat mn pc prima werkt behalve als ik m lang aan laat staan om te downloaden. Heeft dit er iets mee te maken?

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:15:
Ik heb een maxtor P-ATA 200 200GB.
Het controleren heb ik gewoon met windows gedaan. Hoe kom ik aan een programma van de fabrikant?
En ja, floppys zijn eruit ;)
ga ff naar de site van maxtor en haal daar die hun diagnostics af... gewoon op floppy branden en op booten (het checken kan wel een paar uur duren)

(ik denk dat het powermax of maxblast heet, wel niet zeker van)

[ Voor 8% gewijzigd door webinn op 30-05-2006 21:25 ]

Pagina: 1