Probleem Pc

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Lampje
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03-2025
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik had een pctje op zolder staan, en wil ik nu gaan gebruiken als "localhost" om dingen op te testen.

Ik heb alles (denk ik) erin zitten. Nu heb ik van een maat een vga kaart van 4 mb gekregen. Dus ik erin gepropt. En nee hoor, geen output op het scherm. Ik met de vga kaar van mijn normale pc geprobeert, weer geen output.

Maar wel een signaal, want als ik geen stekker in mijn pc heb, zegt hij dat hij geen signaal heeft. En die heb ik bij beide kaarten wel. En hij zit er ook goed in.

Weet iemand waar ik kan kijken om hem toch aan de praat te krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Djxl

Verwijderd

Iets meer gegevens is wel handig, heeft je mobo ook een onboard vga bijvoorbeeld?

• Lampje
Nope, mijn moederboard heeft geen onboard video kaart. Ik weet niet wa voor info je nog meer nodig hebt.

Verwijderd

de specs van je pc, welk type kaart je hebt geprobeert. Wieweet zijn er wel compatibiteitsproblemen...

Verwijderd

Mischien is die VGA-kaart wel gewoon kapot :?

Verwijderd

Dat zou ook heel goed kunnen, wel een oud beesie natuurlijk

• Lampje
Ik weet niet welk type mijn Moederboard is. Maar iig van Asus. Het merk van de VGA kaart is ATI

edit: Kapot issie niet, want de vga kaart uit deze pc waar ik nu achter zit, werkt ook niet in die pc.

[ Voor 36% gewijzigd door Lampje op 30-05-2006 21:16 ]

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 12:56
Zit het geheugen etc. er wel in? Molex wel aan de kaart gehangen? Etc. etc. etc.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Signaal krijg je altijd als de videokaart stroom krijgt en de kabel niet rot is. Dit wilt echter niet zeggen dat de videokaart nog werkt.

• Lampje
Wat is molex 8)7 En geheugenkaartje(s) zitten erin.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een molex connector is zo'n vierpolige stroomconnector zoals die aan je harde schijven enzo hangen. Dit is echter niet van toepassing op zo'n oude kaart als de jouwe, alleen moderne kaarten die veel stroom slurpen hebben zo'n connector nodig.

Verwijderd

Andere videokaart proberen?
Bv PCI als er nou agp inzit en anders andersom.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder geef je geen info over wat voor hardware je hebt en kunnen we dus alleen maar gissen wat er aan de hand is, lees voortaan even de CSL policy om te weten wat we van een topicstart verwachten. Dit topic gaat dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.