Met de ST 716 v5 die ik gisteren ontvangen heb is op een punt na alles gelukt om aan de praat te krijgen. O.a. portforwarding voor P2P is gelukt maar niet de port forwarding om een FTP op een PC te laten draaien op de std. poort 21 hetgeen in de 'oude' situatie wel goed liep. Ik heb de port forwarding aangemaakt op basis van een bestaande regel van FTP server bij Game&Application Sharing. Het is ook aan het juiste device gekoppeld. Het FTP programma op de server, Serv-U laat in de log zien dat er ingelogd is maar er is geen file transfer uitgevoerd. M.a.w. de poorten zijn kennelijk juist geconfigureerd maar de overdracht vindt niet plaats. Ik heb ook de fire wall op de router uitgezet maar ook dit hielp niet. Enig idee wat er nog meer ingesteld moet worden? Zijn er uberhaupt mensen die dit wel gelukt is?
Nu kwam ik een soortgelijke topic op FTP server werkt niet meer passive met SpeedTouch 716 tegen in dit forum waarin de oplossing gevonden werd door een telnet sessie te draaien om de FTP poort (i.d.g. een andere FTP poort dan 21) te unbinden. Bij mij heeft dit geen oplossing opgeleverd.
Enig idee of ik iets vergeet?
Oscar
Nu kwam ik een soortgelijke topic op FTP server werkt niet meer passive met SpeedTouch 716 tegen in dit forum waarin de oplossing gevonden werd door een telnet sessie te draaien om de FTP poort (i.d.g. een andere FTP poort dan 21) te unbinden. Bij mij heeft dit geen oplossing opgeleverd.
Enig idee of ik iets vergeet?
Oscar