Fotolocatie voor auto omgeving Kampen

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Topicstarter
Hallo mensen,

als het weer donderdagavond mee zit worden er dan foto's geschoten van mijn auto door een fotograaf. Dit gebeurd in omgeving kampen aangezien het model dat bij de auto komt te staan daar in de buurt woont. Nu zijn wij daar dus niet bekend, en vroegen ons af of iemand hier mooie locatie's weet in omgeving kampen voor een fotoshoot met een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik hou dit topic in de gaten, ik heb zo'n beetje alle mooie fotolokaties al wel een paar keer gehad hier, ik wil wel eens wat nieuws :P

Jammergenoeg zijn de meeste plekken die ik zo kan bedenken óf niet te bereiken met de auto, of je moet geluk hebben dat er weinig ander verkeer is. Ik zal even nadenken of ik zo iets kan bedenken, dan edit ik mijn post wel :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sgoed, heb inmiddels een industrieloods gevonden waar we nog proberen in te komen, met toestemming uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
d'r staat daar toch ergens een molen langs de IJssel? Dat niet een idee? Zit je ook buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
koelkast schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:52:
d'r staat daar toch ergens een molen langs de IJssel? Dat niet een idee? Zit je ook buiten.
jep, de olde zwarver, dat is zo'n 200 meter van mijn huis :)

probleem is echter dat je je auto daar niet kwijt kunt, misschien dat je hem van de molenaar het gras op mag rijden.

Dan heb je het probleem dat er een strandje achterligt, als het een beetje mooi weer is dan kun je over de koppen lopen, ik betwijfel niet of dat ideaal is om een fotoshoot te doen, bekijks zul je iig wel hebben!

nog ff een fototje van die molen by myself
Afbeeldingslocatie: http://fotoblog.mdiender.nl/uploads/OldeZwarver/molen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Magic, doe eens lief voor mij slijmen bij die molenaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Is dat die molen met iets verderop een strandje?

Daar kun je PRIMA je auto kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Fairy schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:45:
Is dat die molen met iets verderop een strandje?

Daar kun je PRIMA je auto kwijt.
Je hebt inderdaad enigszins gelijk, ik zat alleen aan vóór de molen te denken, achter de molen heb je een opritje en dan kan je je auto op de dijk zetten, als ik thuis ben zal ik even kijken of ik wat betere overzichtsfoto's heb.

Nadeel aan de dijk is echter (ik neem aan dat je niet met een donkergrijze lucht foto's wil maken) dat als het okee weer is, je eerst talloze fietsen en bromfietsen moet verplaatsen om ze uit het zicht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Magic schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:36:
[...]

Je hebt inderdaad enigszins gelijk, ik zat alleen aan vóór de molen te denken, achter de molen heb je een opritje en dan kan je je auto op de dijk zetten, als ik thuis ben zal ik even kijken of ik wat betere overzichtsfoto's heb.

Nadeel aan de dijk is echter (ik neem aan dat je niet met een donkergrijze lucht foto's wil maken) dat als het okee weer is, je eerst talloze fietsen en bromfietsen moet verplaatsen om ze uit het zicht te houden.
Aan de overkant van de weg zit een hele strook waar je zo de auto kan inplanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Fairy schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:12:
[...]
Aan de overkant van de weg zit een hele strook waar je zo de auto kan inplanten.
Maar dat is niet echt fraai als je de auto ook wilt fotograferen, daar gaat het immers om. Hij zoekt geen parkeerplek, hij zoekt een fotolokatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niemand geen lokatie voor auto? Vanavond gaat het gebeuren en het lijkt erop dat het droog is....
Pagina: 1