Toon posts:

Geen connectie met US Robotics 8000-02 router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel het zegt:
Geen connectie met US Robotics 8000-02 router.

Gisteren was ik gewoon wat aan het surfen en merkte dat de connectie af en toe wegviel.
--> het ledje van de poort op de router viel enkele sec af om daarna terug op te lichten (dit gebeurde een keer of 10).

Daarna opeens niks meer van verbinding! Ik dacht aan slechte kabel, maar een andere gaf geen beterschap.
Pingen naar de router --> geen succes. (ondertussen brandt het ledje van de kabel gewoon)

Omdat ik aan begon te twijfelen pc rechtstreeks aan modem gehangen
--> alles OK, dus pc is in orde.

Router gereset
Pingen naar de router --> geen succes.

Volgens handleiding zou het system ledje moeten knipperen tijdens het resetten (zie hieronder)
Knop RESET: Haal de stekker uit het stopcontact Druk op de knop RESET. Terwijl u de knop RESET ingedrukt houdt, steekt u de stekker weer in het stopcontact. Als de 4-Port Broadband Router weer stroom krijgt, houdt u de knop RESET ingedrukt totdat het SYSTEM-lampje begint te knipperen. De standaardinstellingen van de 4-Port Broadband Router worden dan weer hersteld.

Wat ik wel merk is dat ik een IP adres krijg, maar dat ligt niet in het bereik van de fabriekssetting van de router.

Iemand nog een tip wat ik over het hoofd zie?
Heb ik een hacker op bezoek gehad of zou de router gewoon defect zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
schopje....

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
Welke firmware heb je in de router zitten. Ik had deze router ook. Met de laaste firmware 2.7 had ik regelmatig disconnects, de 2.5 was ok.

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
endeavor schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:00:
Welke firmware heb je in de router zitten. Ik had deze router ook. Met de laaste firmware 2.7 had ik regelmatig disconnects, de 2.5 was ok.
2.7, maar ik geraak zelfs niet meer op de router, dus opnieuw flashen is niet mogelijk.