Toon posts:

[Xp] Voeding kaduuk of..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zondagavond ga ik mijn PC opnieuw installeren dus de vriend van mijn zus neemt een goede DVD mee waar alles al opstaat. Wij opnieuw installeren maar halverwege na het kopieren van de Windows bestanden sluit hij af vanwege een fout in "rede 0". DVD schoonmaken en opnieuw proberen, MAAR mama roept dat het eten klaar staat dus wij lekker taco's eten :9 :Y) Kom ik boven om te kijken of het nu wel is gelukt, staat dat ding uit. 'Huh?' Aanzetten dan maar. Niks. Stekkers zitten er allemaal in licht moederbord brandt ook, en de lamp op dezelfde stekkers gaat gewoon aan. Als ik de stekker van mijn PC er uit haal en er weer in stop en aan zet gaat hij 1 seconde aan en daarna weet uit. Daar komt nog bij dat mijn voeding echt warm was en de koelblokken bijna heet. Dit moet wel de voeding zijn, maar misschien weten jullie nog wat.

Specs:

Voeding: Q-tec 300 Watt ( ja echt dom ja |:( )

Amd XP 3200
Radeon 9600
A7V-600X
1.5 RAM
ik denk dat het de voeding is en dat soort topics moeten (dacht ik) hierzo anders sorry en verplaats maar

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 19:04 ]

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 14:52
Je beantwoord je eigen vraag al.

En ookal zou het je voeding niet zijn, dan denk ik dat je er niet verkeerd aan doet een andere te halen als je je computer ook maar enigszins respecteerd.

[ Voor 72% gewijzigd door Luuk1983 op 30-05-2006 19:07 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, dat is fijn maar ik vraag het toch nog maar even

Verwijderd

Je kunt het beste eerst kijken of het systeem het wel doet met een andere voeding.

Zoals je zelf al zegt is Qtec zowiezo al geen goed merk / product.

veel succes

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Je kan vast wel ergens een voeding vandaan toveren om te testen. En zo te lezen is die "vriend van je zus" vast wel bereid zijn voeding aan te sluiten. Je sluit hem aan, drukt op powerknop ét voila: hij doet het. Dan is jouw voeding kapot.

Je kan ook de die-hard methode proberen: neem jouw voeding en pak die grote kabel in je moederbord (20/24 pins) en sluit de groen met de zwarte aan d.m.v paperclip (wel even isolatie handschoenen aandoen ofzo :Y) ) dan zou je voeding ook aan moeten gaan...

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 14:52
webfreakz.nl schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:07:
Je kan ook de die-hard methode proberen: neem jouw voeding en pak die grote kabel in je moederbord (20/24 pins) en sluit de groen met de zwarte aan d.m.v paperclip (wel even isolatie handschoenen aandoen ofzo :Y) ) dan zou je voeding ook aan moeten gaan...
Cool :9 Die houden we erin :Y)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, ik hang er gewoon een nieuwe voeding in
webfreakz.nl schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:07:
Sorry maar ik denk dat mijn voeding is doorgebrand en met pensioen is dan zou hij in principe niet meer aan moeten gaan door een paperclip toch?

Laatste vraag en dan mag er een slotje op (toc hwel een beetje overbodig, dit): Zou een 400 Watt coolermaster wel werken? Daar dacht ik namelijk aan

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:11:
Inderdaad, ik hang er gewoon een nieuwe voeding in

[...]

Sorry maar ik denk dat mijn voeding is doorgebrand en met pensioen is dan zou hij in principe niet meer aan moeten gaan door een paperclip toch?
Klopt.
Laatste vraag en dan mag er een slotje op (toc hwel een beetje overbodig, dit): Zou een 400 Watt coolermaster wel werken? Daar dacht ik namelijk aan
Zie hier: Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 en probeer ook de search eens in dit subforum met de titel van dat topic die ik hier gaf om zo te zoeken in dat topic naar mensen met ongeveer dezelfde hardware...

CM 400W zal prima zijn ja

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Pagina: 1