Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Symbian OS op SE W810i

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik heb eventjes een vraagje over de SE W810i.

Op deze Walkman telefoon staat een home-made OS van SE. Nu was mijn vraag of dat OS ook te vervangen is door bijvoorbeeld Symbian OS?

Dit in verband met de keuze van een nieuwe telefoon. Ik zoek namelijk een telefoon met Infrarood en Bluetooth, met 2,0 mp camera, en met Symbian of Windows Mobile. En deze telefoon heeft dat alles, behalve het laatste.

Bij voorbaat dank,
Pieter

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:18

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Nou dat antwoord had je best kunnen vinden via google. Als je via google hier niks over kan vinden, dan is het antwoord nee. Maar ik kan het ook wel vertellen, nee dat kan niet. De OS in de W800i etc zit echt ingebakken en is niet te veranderen in symbian OS.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Idd, misschien dat je je zelf eerst even verdiept (mbv google oid) in dit soort zaken. Wat jij nu wil is een "standaard" gsm in een smartphone veranderen. En dat is volkomen onmogelijk. Je zegt dat je naast de standaard functies er Symbian of WM op wil hebben. Dan zou ik eerst kijken wat je er precies van verwacht. Wil je naast synchroniseren van contacten/email/agenda ook nog eens applicaties installeren, dan zou ik voor een smartphone gaan. Daarvoor zijn bijv. de nieuwe Nokia N-series (Symbian) of de nieuwe HTC's/Qtek's/SPV's/...(WM) uitermate geschikt voor. Succes met je zoektocht :)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Verwijderd

Topicstarter
Nu ja, ik had mij er ook al in verdiept en had via google inderdaad niets gevonden. Juist daarom wist ik niet of het mogelijk zou zijn.

Mijn idee was inderdaad dat ik er ook applicaties op kon installeren, maar dan moet ik dus toch voor een echte smartphone gaan. Ik zal nu toch nog even verder moeten kijken.

Van harte bedankt!
Pieter

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:18

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hey pieter,

Heb nu de W800i. Ik krijg morgen mijn nieuwe telefoon, een Qtek S200. Ook ik wou wat meer mogelijkheden met eigen software enzo erop. Dat kan met deze nieuwe prima, dus misschien dat hij ook wel iets voor jou is :)

Succes

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
er zijn zat van multi-megapixel smartphones inmiddels op de markt met Bluetooth en IrDa

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic heeft weinig zin. Met Google kun je er binnen een paar tellen achter komen dat het niet mogelijk is om een ander besturingssysteem te installeren op een telefoon.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.