Toon posts:

Webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al even doorgelopen maar kon maar 1 topic vinden dat het zelfde omhelsde, maar daar waren niet echt antwoorden gekomen.

Ik heb al op internet gekeken naar wat gratis scriptjes, maar zoals bij velen het probleem, is dat je daar een compleet design krijgt, en ik wil het juist integreren.

m'n site is nu dus nog niet af, maar zit er zo uit *spam*

De bedoeling is dus om in het midden gewoon een vakje te maken, waar je het aantal in kan voeren en op 'toevoegen' kan klikken, en dat het er dan rechts bij komt. waarna je daar op 'bestellen' kunt drukken en je persoonlijke gegevens moet geven..

een voorbeeld daarvan zie je bijvoorbeeld bij Opus

Weet iemand of ook hier gratis scriptjes voor zijn?

Ik heb java,HTML en VB kennis waardoor ik veel wel (enigzins) herken en gewoon kan uitpluizen. Vaak lukt het me dan iets te maken zoals ik het ook wilde. ik bedoel daarmee dat het aanpassen hier en daar toch wel echt moet lukken..

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 30-05-2006 16:46 ]

Verwijderd

heb je ook google kennis? ;)

Verwijderd

Hier een leuk tutorial:

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/252/

Daar zal je heus wel wat uit kunnen halen denk.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De reden dat je geen topic vindt dat deze lading dekt is simpel. Dergelijke topics zijn hier niet toegestaan:
Programming FAQ - Scriptrequests

Voor kant en klare scripts zijn er andere sites die veel beter geschikt zijn dan GoT, ik stel voor dat je er zo eentje opzoekt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.