Hoi, ik hoop hier wat mensen te vinden voor mijn probleem want ik wordt zo langzamerhand gek!!!!
Ik heb een speedtouch 510 met 4 aansluitingen. Nu wil ik Black Hawk Down gaan hosten. Dat lukt me dus wel maar mijn andere pc kunnen niet joinen!!
Geprobeerd via Natp een udp te maken, BHD zegt dat ik poort 17479 moet openen. Dus in de Napt heb ik:
Protocol: udp
Inside IP: 10.0.0.XXX inside port: 17479
Outside IP: 0.0.0.0 outside port: 17479
Vervolgens staat er na apply:
Nr. /Type /Inside address /Outside address /Prot /State
1 /Temp /10.0.0.XXX:17479 /unspecified:17479 /udp /None
Volgens mij is dit dus niet goed.
Het vreemde is dus dat ik wel BHD kan hosten vanaf mijn PC maar zodra mijn zoon wil joinen werkt het voor hem niet terwijl andere mensen van mijn clan wel kunnen joinen via internet.
Ik hoop dat er iemand wijs kan worden uit dit verhaal en mij kunnen helpen dit op te lossen.
Alvast bedankt
Ik heb een speedtouch 510 met 4 aansluitingen. Nu wil ik Black Hawk Down gaan hosten. Dat lukt me dus wel maar mijn andere pc kunnen niet joinen!!
Geprobeerd via Natp een udp te maken, BHD zegt dat ik poort 17479 moet openen. Dus in de Napt heb ik:
Protocol: udp
Inside IP: 10.0.0.XXX inside port: 17479
Outside IP: 0.0.0.0 outside port: 17479
Vervolgens staat er na apply:
Nr. /Type /Inside address /Outside address /Prot /State
1 /Temp /10.0.0.XXX:17479 /unspecified:17479 /udp /None
Volgens mij is dit dus niet goed.
Het vreemde is dus dat ik wel BHD kan hosten vanaf mijn PC maar zodra mijn zoon wil joinen werkt het voor hem niet terwijl andere mensen van mijn clan wel kunnen joinen via internet.
Ik hoop dat er iemand wijs kan worden uit dit verhaal en mij kunnen helpen dit op te lossen.
Alvast bedankt