Hebben jaren geleden een isdn centrale 2-8+ laten installeren. Daarop aangesloten een isdn telefoon merk TeleS fon. Daarnaast hadden we een draadloos telefoontje van Kpn. Dit werkte perfect wat doorverbinden betreft etc. Echter dit toestel ging kapot dus iets anders aangeschaft, een Philips Dect 1212S/22 met extra handset. Hiermee hebben we echter problemen ; zodra de telefoon overgaat en ik opneem met die Philips en ik wil ruggespraak/doorverbinden, wordt de verbinding verbroken. Ook nummerweergave werkt niet. Heb al in de handleiding gekeken, daar wordt naar de centrale verwezen. Echter met de pc kan ik in die centrale niets wijzigen : er zit weliswaar een floppy bij, maar enkele bestanden die daarop staan werken niet op onze ( verouderde ) Windows 98.
Ik heb ook begrepen dat ik rechtstreeks via de isdn telefoon "verbinding" zou moeten kunnen maken met de centrale, ook handleiding bekeken maar ook daar kom ik niet uit. Wie helpt zodat ik nummerweergave heb op mijn nieuwe toestel(len) en weer kan doorverbinden en ruggespraak kan houden ?
Ik heb ook begrepen dat ik rechtstreeks via de isdn telefoon "verbinding" zou moeten kunnen maken met de centrale, ook handleiding bekeken maar ook daar kom ik niet uit. Wie helpt zodat ik nummerweergave heb op mijn nieuwe toestel(len) en weer kan doorverbinden en ruggespraak kan houden ?