files terug halen ook al is map overschreven

Pagina: 1
Acties:

• Blue_eagle
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-03-2022
hi allemaal

kan iemand me helpen?
in het weekend pc geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd
opeens reactie van de mensen dat er nog files stonden in Mijn Afbeeldingen 8)7 (waren ze vergeten te vermelden)

nu ik ben niet op zoek naar software want dat heb ik hier al gevonden die bestanden kunnen recoveren (easy recovery enz)
maar kan de map nog terug gehaald worden ook al is windows ondertussen opnieuw geinstalleerd???
het is zo, ik heb gevonden dat als een map overschreven wordt, dat dit niet meer mogelijk is
en mijn afbeeldingen is een map van windows die automatisch geinstalleerd wordt :?

indien hier nog speciale software voor is mag je dit natuurlijk wel posten

merci alvast voor de reacties

• Blue_eagle
kick-je

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Als je *heel* veel geluk hebt kun je nog iets terughalen. Enige manier is met de tools die je al gevonden hebt. Hoe langer je de schijf gewoon blijft gebruiken, hoe kleiner de kans. Ik moet zeggen dat na een complete windows herinstallatie de kans om nog wat terug te vinden wel zo goed als 0 geworden is.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 16:31
Je wilt niet dat we tooltjes (GetDataBack) aanraden maar wel weten of het nog terug te lezen is. Wat dacht je er van dat te controleren met die tools? :)

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Tja, probeer het toch een keer met Winternals Filerestore bijvoorbeeld.

• Blue_eagle
hi
allereerst merci allemaal voor de reacties
het probleem is dat ik niet direct kan uitproberen met die tools omdat het voor die mensen enkel in het weekend kan (nog enkele dagen wachten dus)

ma zoals Nvidiot hier al zegt de kans is precies héél klein dat het nog gaat lukken
want ik denk zelfs dat ze de map al opnieuw aan het gebruiken zijn :?
heb er in ieder geval gisteren nog een berichtje voor gestuurd om dit niet meer te doen

ik zal na het weekend posten wat de uitslag is geworden

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-03 18:54

FaceDown

Storende factor.

Volgens mij heb je best een aardige kans dat een en ander nog terug te halen is met GetDataBack bijvoorbeeld. Het feit dat de map nu overschreven zou zijn met een map van dezelfde naam lijkt me niet relevant, aangezien die map waarschijnlijk op een HEEL andere plek staat nu. De naam van de map doet er sowieso helemaal niet toe. Je hebt een groter probleem als de files fysiek zijn overschreven door de installatiebestanden van XP. Succes.

Groetjes, FaceDown.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
OM FAQ / Beleid, verder is er niet veel te doen. Ik denk dat je die files wel kwijt bent na een format en overwrite :P
Ik zou trouwens die mensen ook maar de pc uit laten zetten tot je tijd hebt om er naar te kijken, om te voorkomen dat wat er nog aanwezig is overschreven wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door sanfranjake op 31-05-2006 11:43 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Blue_eagle
@ sanfranjake

dat is dus al aan het mislukken
persoon is moderator van ons forum maw zit iedere dag op zijn pc, vrouw is lerares en dan nog es 2 kids die spellekes moeten spelen

ik heb het gevraagd om niets meer in die map op te slaan en voor de rest zie ik wel wat ik ga kunnen terug halen
tis een les die iedereen weet ma nog altijd niet doet, backuppen
alleen jammer dat je het altijd op dees manier moet leren hé ;(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-03 21:27

job

Of het nou in die map wordt opgeslagen of een andere map maakt niet uit.
Die pc moet gewoon niet meer gebruikt worden... Hoe minder je je pc gebruikt, hoe groter de kans op terughalen (even kort door de bocht gezegd).

[ Voor 24% gewijzigd door job op 02-06-2006 09:34 ]

• Blue_eagle
had beloofd dat ik zou updaten na het weekend

pc in orde gekregen ma files waren idd weg, to bad voor hun
moeten ze het internet afschuimen om alles terug te halen

aan iedereen merci voor de reacties en tot een volgende ;)
Pagina: 1