Goed ik heb al een tijdje IE7 draaien alleen met me school website waarvoor ik IE vaak moet gebruiken wordt nou net niet ondersteund en wil dus traag naar IE6. Goed lijkt niet al te moeilijk, enkel bij Software (add / remove programs) staat hij niet tussen. (Ja ik heb show updates aangezet)
Nu stond er nog een uninstall voor door microsoft. Alleen deze directory is dus niet te vinden op mijn computer. Oftewel ben zit ik nu vast aan IE7? Of is er nog een mogelijkheid om terug te gaan naar IE6.
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd waaronder IE7 opnieuw te installeren en dan te verwijderen maar dat wilt niet werken. Net zoals IE6 gewoon installeren.. maar dit werkt ook niet
Google en hier op GoT heb ik niets kunnen vinden dus... iemand
Thanks!
Nu stond er nog een uninstall voor door microsoft. Alleen deze directory is dus niet te vinden op mijn computer. Oftewel ben zit ik nu vast aan IE7? Of is er nog een mogelijkheid om terug te gaan naar IE6.
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd waaronder IE7 opnieuw te installeren en dan te verwijderen maar dat wilt niet werken. Net zoals IE6 gewoon installeren.. maar dit werkt ook niet
Google en hier op GoT heb ik niets kunnen vinden dus... iemand