Toon posts:

problemen met Asus i-panel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus i-panel op mijn asus cusl2 aangesloten. Ik draai met bios 1003.
De aansluiting verloopt ok, maar zo gauw i-panel op het mainboard zit, werkt de promise ultra ata controller niet meer, en heeft de ide-controller van de cusl2 ook een probleem.
Wie kan me hierbij helpen?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
ASUS mailen mischien? Leverancier bellen... Volgens mij is die panel gewoon niet goed ofzo. Er vanuit gaan dat je hem echt goed hebt aangesloten.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
een promise controller?????????? op een cusl2 weet je dat wel zeker?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een losse promise controller die ik er bij hetb gezet (pci kaartje). Ik heb de promise al in een ander pci slot geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik blijf problemen houden. Is de bios 1003 wel compatibel met i-panel. Op de site is er niets over te vinden.
Ik heb nu de i-panel van het mainboard afgehaald, en alles draait nu weer probleemlooos

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 17:55

mvds

Totally awesome!

Is er al een nieuwer bios voor dat bord? Probeer die anders eens. Of kijk in de releasenotes van die bios.

edit:
het is vroeg

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het vanmiddag ff proberen. ik blijf het echter vreemd vinden. zijn er nog tweakers met i-panel ervaringen?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
ik heb wel in een nieuwsgroep van asus gezien dat er meer mensen problemen hadden met de ipanel van vrij sloom systeem tot vstlopers en hangende machines!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kijk anders eens op www.cusl2.com
Pagina: 1