It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Ik heb er op mijn k6-2 300 ook last van (logisch) wat vaak helpt is de film op de hd te zetten (als ie op cd staat) en de hardware acceleratie 1 naar beneden te zetten.
He daar heb ik ook last van! 
System: Amd K6-2 500, 192 Mb, V3 3000 AGP @ 181 Mhz.
Ik vond het zelf zeer vreemd, want zoiets hoort toch soepel te draaien?? hmmz, moet ik toch maar ff een Athlon kopen..
System: Amd K6-2 500, 192 Mb, V3 3000 AGP @ 181 Mhz.
Ik vond het zelf zeer vreemd, want zoiets hoort toch soepel te draaien?? hmmz, moet ik toch maar ff een Athlon kopen..
Whatever.
ik heb amd k6-2 400 @ 450 met een diamond speedstar a70 plankje met 128meg en een aopen dvd 1040s
en hij speelt alles goed af hier.............
soms doet ie wat vreemd maar als ik het allemaal naar de hdd kopieer dan gaat het wel goed, dus wat het precies is weet ik ook niet...
en hij speelt alles goed af hier.............
soms doet ie wat vreemd maar als ik het allemaal naar de hdd kopieer dan gaat het wel goed, dus wat het precies is weet ik ook niet...
Ik heb ook al problemen met sommige films (niet allemaal).
echt irritant...
specs: dual Celeron 433, 256mb, TNT2 32mb
specs: dual Celeron 433, 256mb, TNT2 32mb
Hapert het beeld of ook het geluid? Het schijnt namelijk dat een SoundBlaster 16 niet op 44khz kan sampelen (max 42 als ik het goed heb) en daardoor wordt het geluid vervormd... dit kost extra proc. kracht
Verder vraag ik me af of het niet aan de film of aan het codec kan liggen (ik gebruik zelf divx_3e.exe) want divx is niet altijd een dvd rip (kan ook gewoon gecomprimeerde mpg zijn).
Verder vraag ik me af of het niet aan de film of aan het codec kan liggen (ik gebruik zelf divx_3e.exe) want divx is niet altijd een dvd rip (kan ook gewoon gecomprimeerde mpg zijn).
Ben zelf errug ontevreden over de kwaliteiten van Asus videokaarten. Heb óók geprobeerd DVD's af te spelen op 'n V3800 AGP. Vloeiend lopen? Wat is dat? En dat op 'n Athlon @750MHz met 128MB.
Kaart eruit gepleurd en Viper II erin, vloeiend lopen? GEEN ENKEL PROBLEEM...

't Is alleen zo jammer dat de drivers van die kaart nog steeds zo kl*te zijn...
Mini-me: SoundBlaster 16 niet op 44kHz kunnen samplen? Ech wel: 44.1kHz zelfs, en als je het ècht nodig vindt, kan 'ie zelfs 48kHz.
Kaart eruit gepleurd en Viper II erin, vloeiend lopen? GEEN ENKEL PROBLEEM...
't Is alleen zo jammer dat de drivers van die kaart nog steeds zo kl*te zijn...
Mini-me: SoundBlaster 16 niet op 44kHz kunnen samplen? Ech wel: 44.1kHz zelfs, en als je het ècht nodig vindt, kan 'ie zelfs 48kHz.
...With a touch of magic¿
Bij mij draait het als een dolle stier op een dual Celeron 400 met 128 Mb en een Voodoo III op Win2K...
Dat bedoel ik nou: d'r zit dus GEEN V3800 ( of iets anders van Asus) in...
...With a touch of magic¿
Ik heb hetzelfde probleem met media player 7 gehad. Om de een of andere reden wilde er met deze player pas een divx goed draaien als ik ongeveer 3 gb vrij had op mn hd(vraag me niet waarom). Ik heb toen alles eraf gegooid en ben mp 6.4 en de oude divx-drivers gaan gebruiken. En alles ging toen weer soepel. Ik heb trouwens een p2 300 met 64 mb en viper 330, dus die pc van jou moet wel krachtig genoeg zijn.
btw, mn grootste dvd-rip is 3 cd's en die loopt nog lekker soepeltjes.
btw, mn grootste dvd-rip is 3 cd's en die loopt nog lekker soepeltjes.
Ik heb nog nooit een problem gehad met een DivX film, tenzij hij slecht was opgenomen (lage samplerate= slecht beeld)
Specs: PII 350 / 256 MB / G400 / SB-live.
Ik denk dat het geheugen in het geval van DivX de meeste invloed heeft op de performance, niet de processor.
Specs: PII 350 / 256 MB / G400 / SB-live.
Ik denk dat het geheugen in het geval van DivX de meeste invloed heeft op de performance, niet de processor.
We spend our years as a tale that is told
Wel, op een pc van een kameraad van mij (een p2 350 met 160 MB ram) draait hij het onder win2k met een load van 75%.
Jaja, een Div-x afspelen is een zware taak voor je pc
Jaja, een Div-x afspelen is een zware taak voor je pc
PIII-500E, 160MB, TNT2Ultra
DivX'je geeft belasting van +/- 40%
DivX'je geeft belasting van +/- 40%
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
op mijn athlon 750 loopt een divx film natuurlijk perfect..
maar zelfs op mijn p2 350 met 128mb en een banshee agp 16mb loopt een divx filmpje vanaf cdrom nog vloeiend dus het kan best met een "wat oudere" computer..
maar zelfs op mijn p2 350 met 128mb en een banshee agp 16mb loopt een divx filmpje vanaf cdrom nog vloeiend dus het kan best met een "wat oudere" computer..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Bij mij ook vloeiend: PII400@448 128mb geforce.
probeer codec ff opnieuw te installeren en draai defrag
probeer codec ff opnieuw te installeren en draai defrag
Ehmz, een SB16 kan geen 48khz afspelen. Als dat gebeurt dan hoor je wel geluid maar het is zo tonenloos dat je er eigenlijk geen reet aan hebt.
Aangezien de meeste Div-x'en op 48Khz zijn gecodeerd heb ik maar een SBlive 1024 gekocht om mijn Sb16 te vervangen.
Voor de rest draaien Div-x'en vloeiend op mijn pc: Cellie466, 192Mb, Sblive1024, Viper770.
btw. je kan aangeven wat de kwaliteit van de div-x moet zijn he? Iig geval onder Win98 weet ik het zeker. Onder WinME kan ik het vinden.
Aangezien de meeste Div-x'en op 48Khz zijn gecodeerd heb ik maar een SBlive 1024 gekocht om mijn Sb16 te vervangen.
Voor de rest draaien Div-x'en vloeiend op mijn pc: Cellie466, 192Mb, Sblive1024, Viper770.
btw. je kan aangeven wat de kwaliteit van de div-x moet zijn he? Iig geval onder Win98 weet ik het zeker. Onder WinME kan ik het vinden.
Verwijderd
normaal gecodeerde divx: vloeiend op PII233 228MB ram TNT2m64 res:1280x1024(vanop HD)
zwaar gecodeerd, vanop HD vloeiend vanop hd op res 800x600 => of op 640x480
zwaar gecodeerd, vanop HD vloeiend vanop hd op res 800x600 => of op 640x480
Mensen die een probleem hebben met divx..
Draaien die een koe en een firewall.. Ik will het probleem voor eens en altijd oplossen en dat gaat goed gebeuren..
Daarom wil ik van iedereen met een divx probleem een screenshot van wintop zien... DIVX heeft op een amd k6-2 500 ongeveer 75 % nodig...
Draaien die een koe en een firewall.. Ik will het probleem voor eens en altijd oplossen en dat gaat goed gebeuren..
Daarom wil ik van iedereen met een divx probleem een screenshot van wintop zien... DIVX heeft op een amd k6-2 500 ongeveer 75 % nodig...
rot weer
, moet terug naar 400 mhz. 
totaal clean win98se installatie.
totaal clean win98se installatie.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
op mn p2 300 met 64 mb geheugen en een viper 330
Pagina: 1