Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Hoezo kan je nergens de resolutie selecteren? Lijkt me een kwestie van de help van PowerStrip even bekijken... Ik heb het tooltje ooit gebruikt en het werkte goed, afgezien van de kwaliteit van de gare plasma tv waar ik het tooltje voor nodig had.
Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."
Ik kan in Powerstrip wel een aparte resolutie aanmaken (krijg ik zo'n .INF bestand) maar die vervolgens dan weer nergens instellen (of ik doe iets verkeerd). En verder heeft Powerstrip alleen de resoluties die ik in Windows ook al kon selecteren. Gaat hier om een onboard chip he, geen aparte kaart of wat dan ook...
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ga maar lekker lezen: http://www.ramelectronics.net/html/powerstrip.html
edit: als ik het goed begrijp (kan het fout hebben hoor) maakt powerstrip een .inf file die je moet gebruiken als monitor driver (bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > beeldscherm > eigenschappen > stuurprogramma, of iets dergelijks...
edit: als ik het goed begrijp (kan het fout hebben hoor) maakt powerstrip een .inf file die je moet gebruiken als monitor driver (bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > beeldscherm > eigenschappen > stuurprogramma, of iets dergelijks...
[ Voor 61% gewijzigd door The Merovingian op 30-05-2006 16:53 ]
Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."
Dat had ik ook gevonden maar als ik die vervolgens selecteer (kan de file zelf niet selecteren, alleen een map waarin Windows gaat zoeken) zegt hij dat er geen nieuwe driver aanwezig is en dus installeert hij deze niet waardoor de resolutie alsnog niet wordt aangepast
Pagina: 1