There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Dat lijkt me niet meer dan logisch.Harley538 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:00:
Ik denk dat je dit probleem beter bij Microsoft of bij Ati neer moet leggen aangezien het een Beta is.
Echter ben ik ook benieuwd of iemand op dit forum hetzelfde probleem is tegengekomen, wat daar de oorzaak van is/was en hoe hij of zij dit heeft opgelost.
Ervaringen uitwisselen zeg maar.
[ Voor 1% gewijzigd door Lord_Nemesis op 01-06-2006 10:11 . Reden: koffie ]
Momenteel heb ik de 5384build draaien van Windows Vista op m'n lapop.
Acer 1660:
2.8Ghz
1gb mem
ATi Mobility Radeon 9700
De drivers heb ik al een keer geuninstalled (dat duurt letterlijk 10 min) en opnieuw gedownload/installed. Zelfde probleem. De drivers lijken tijdens de installatie geen problemen op te leveren, maar na de reboot is er niets veranderd. De drivers lijken niet te werken.
Wel kreeg ik op een gegeven moment een scherm waarin de foutmelding van de driver stond, maar deze kan ik op geen enkele manier meer terug krijgen (geen idee waar ik die tegen kwam?). Wel herriner ik me iets over een language file. Ik heb aangegeven nederlandse eenheden te willen, de rest is allemaal gewoon VS.
Iemand een oplossing?
[edit]
Na het opnieuw installen krijg ik deze in de logfile
Error messages
Language Manager could not find language file
Not connected to ATI's Download Manager
[ Voor 12% gewijzigd door Neejoh op 03-06-2006 16:51 ]
Ben er wegens tijdgebrek niet meer mee bezig geweest, maar zou dit graag opgelost zien.
Subtiel schopje...
Verwijderd
Iemand al andere drivers gevonden? De gewone XP drivers kan ik niet installeren, na de install zegt hij ijskoud dat hij mislukt is.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik word gek krijg die x800 maar niet aan de gang onder vista.
Ook op inet kom ik niks tegen
Bcdedit.exe /set nointegritychecks ON
Verwijderd
X2 3800+
k8n neo2 platinum 54g (939,nforce3 ultra)
ocz dual channel 2x512mb pc3200
Gigabyte Radeon X800XT PE (agp)
installatie gaat prima geen fouten en in het log bestand was alles ook prima.
na booten in appatenbeheer: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
geen enkel response dus van de vga kaart.