antec PP303X of PSU-Enermax-330watt

Pagina: 1
Acties:

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
Na het lezen van de postings betreffende voedingen gaat het nu om deze 2, de
antec PP303X 300wat of de PSU-Enermax-330watt. Ik wil de meest stille voeding. De enermax heeft 2 ventilatoren, kan dat stil zijn? Deze heeft ook 330watt, een voordeeltje t.o.v. de antec, al is de antec weer door AMD recommended. welke wordt het?

signature

Verwijderd

Tjah de enermax is ook goed. Die heeft alleen wel 2 fans. Die antec is wel still. En ik weet niet hoe het met de enermax zit.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Die is nog stiller. :) Echt waar.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
En de enermax is volgens mij ook AMD recommended oid

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat is de antec, ik weet niet of de enermax dat is eigenlijk :?

Verwijderd

Enermax volgens mij niet. Maar waar zit dan "amd recomended" dan in? Wat is beter?

"goeie morgen" trouwens :)

Verwijderd

Ik heb zelf de 303 van Antec en ben er erg tevreden mee. Over de Enermax kan ik nix zeggen want ik heb er geen ervaring mee. Zo te zien zijn het gewoon allebei prima PSUs

• mvds

mvds

Totally awesome!

Goede morgen Alchemy, volgens mij is het dan gewoon dat AMD die voeding getest heeft en goed bevonden heeft. Maar enermax is ook van een zeer hoge kwaliteit. En ze maken gebruik van papst koelers, nog steeds de stilste die er zijn. 12dB voor een 80mm fan vind ik dus echt geweldig!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
Volgens mijn broer is het de luchtstroming rond de fan de oorzaak van het harde lawaai.
In hoeverre is de luchtstroming schuldig?
Wat kan daar aan gedaan worden? Verder: de voedingen prijzen zich aan met een zelf gestuurde fan rotatie snelheid. Bij weinig power dus weinig omwentelingen, dus weinig lawaai. Nu draai ik een koe, dit betekent dus altijd veel power, dan ook veel lawaai?

signature

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Die Enermax is ook AMD recommended, en deze is ook super stil.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1