Toon posts:

Extender voor de Livebox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het wireless bereik van een Livebox van Wanadoo is niet goed bij mij, ondanks dat er geen muren of dergelijke tussen staan.
Ondersteunt de Livebox een Extender, die het wireless signaal versterkt?

Verwijderd

Wees gerust, het bereik van de draadloze Livebox is bij niemand goed, al ga je d'r naast zitten! :)

Het beste kun je volgens mij een draadloze router gebruiken om wireless in de lucht te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de Livebox WDS ondersteunt? Wat het is weet ik niet, maar als hij dit ondersteunt dan kan ik een Extender gaan kopen om het signaal te versterken.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:31:
Weet iemand of de Livebox WDS ondersteunt? Wat het is weet ik niet, maar als hij dit ondersteunt dan kan ik een Extender gaan kopen om het signaal te versterken.
Kijk dan in de condiguratie... als je WDS aan kan zetten, kan het klaarblijkelijk.

Maargoed, je kan je livedoos beter in passthrough mode zetten en dan een wireless router er achter knopen. Dan heb je tenminste normaal bereik.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:17:
Wees gerust, het bereik van de draadloze Livebox is bij niemand goed, al ga je d'r naast zitten! :)

Het beste kun je volgens mij een draadloze router gebruiken om wireless in de lucht te houden.
Wij hebben thuis ook de livebox staan en voor mn vaders laptop hebben we gewoon ergens een draadloze router opgehangen en mn vader heeft overal bereik in huis. de rest van de pc's bij ons zijn verbonden via een "normaal" netwerk dus daar kan ik niks over zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dat wordt dus een wireless router kopen, heeft iemand nog een idee welke misschien? Ik denk dat deze dan achter mijn Gigabit Switch moet aansluiten toch?
Pagina: 1