Is er een programmaatje wat een slideshow maakt van verschillende formaten?
Het doel is het volgende:
Een televisieuitzending die lokaal staat (c:/RTL/uitzending.mpg)
Het actuele weer (op www.weer.nl)
De actuele verkeersinformatie (www.anwb.nl/.......)
Een flash demo (c:/demo/demo.fls)
Het laatste bedrijfsnieuws (c:/nieuws/week1.ppt)
Het laatste nieuws (www.nos.nl/.....)
Deze schermen moeten achter elkaar lopen en pas starten:
A: Na een bepaalde tijd
B: Nadat het vorige filmpje is afgelopen (flash / mpg)
C: Nadat de laatste uitzending is gedownload (bijvoorbeeld het NOS nieuws)
En de URL moeten verversbaar zijn c.q. worden (je hebt niets aan de verkeersinformatie van vorige week).
Mijn vraag is: zijn daar softwarematige oplossingen voor of zijn er zelfs websites waarop dit voor ons geregeld zou kunnen worden ?
Ik heb gegoogeld, maar de programmaatjes die ik gevonden heb kunnen geen PPT aan en live URL's wordt ook lastig.
Mocht het niet mogelijk zijn om 1 programma hiervoor in te zetten, zou het dan mogelijk zijn om een scriptje te maken die de verschillende "viewers" achtereenvolgend opstart en afspeelt?
Het doel is het volgende:
Een televisieuitzending die lokaal staat (c:/RTL/uitzending.mpg)
Het actuele weer (op www.weer.nl)
De actuele verkeersinformatie (www.anwb.nl/.......)
Een flash demo (c:/demo/demo.fls)
Het laatste bedrijfsnieuws (c:/nieuws/week1.ppt)
Het laatste nieuws (www.nos.nl/.....)
Deze schermen moeten achter elkaar lopen en pas starten:
A: Na een bepaalde tijd
B: Nadat het vorige filmpje is afgelopen (flash / mpg)
C: Nadat de laatste uitzending is gedownload (bijvoorbeeld het NOS nieuws)
En de URL moeten verversbaar zijn c.q. worden (je hebt niets aan de verkeersinformatie van vorige week).
Mijn vraag is: zijn daar softwarematige oplossingen voor of zijn er zelfs websites waarop dit voor ons geregeld zou kunnen worden ?
Ik heb gegoogeld, maar de programmaatjes die ik gevonden heb kunnen geen PPT aan en live URL's wordt ook lastig.
Mocht het niet mogelijk zijn om 1 programma hiervoor in te zetten, zou het dan mogelijk zijn om een scriptje te maken die de verschillende "viewers" achtereenvolgend opstart en afspeelt?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)