ik wil komende donderdag deze kaart bestellen Sapphire Radeon X1800XT (Light-Retail, TV-out, Video-in, 2xDVI). Nu kost deze 319 euro. Meer wil ik er ook niet aan uit geven. kan wel 449 euro uit geven voor de X1900 maar daar begin ik niet aan. Maar nu begin ik steeds meer te twijfelen of de x1800XT Sapphire een goed keus is. ben blij met 512mb geheugen en de rest van de kaart is ook wel goed :
Grafische chip Type Radeon X1800 XT
Snelheid 625 MHz
Pixel-Pipelines 16
Vertex-Shader 8
Geheugen Capaciteit 512 MB aanwezig
Type GDDR3
Snelheid 1500 MHz
Interface 256 bit
nu heb ich nog als andere keuz de XFX 7900 GT XXX en die nog wat over kloken. Zit er dan veel verschil in deze 2 kaarten als de XFX nog wat omhoog geklokt wordt ? maar jha 256 mb kun je niet overklokken. en Heb gelezen dat het overkloken van de 7900Gt klachten gaat leveren.
Ik weet ok wel dat de techniek verder gaat. maar wil toch met een van deze kaarten minimaal 2 jaar zeker doen.
DEvin
Grafische chip Type Radeon X1800 XT
Snelheid 625 MHz
Pixel-Pipelines 16
Vertex-Shader 8
Geheugen Capaciteit 512 MB aanwezig
Type GDDR3
Snelheid 1500 MHz
Interface 256 bit
nu heb ich nog als andere keuz de XFX 7900 GT XXX en die nog wat over kloken. Zit er dan veel verschil in deze 2 kaarten als de XFX nog wat omhoog geklokt wordt ? maar jha 256 mb kun je niet overklokken. en Heb gelezen dat het overkloken van de 7900Gt klachten gaat leveren.
Ik weet ok wel dat de techniek verder gaat. maar wil toch met een van deze kaarten minimaal 2 jaar zeker doen.