Verwijderd
Vind ik het nadeel van OGR, packets zijn groot, dus meer schade bij en crash.
One of the animals has left its cage today.
Hier maakt de
Hij gaat gewoon verder waar de laatste save is gemaakt.
Helpt dit?
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
[buffers]
checkpoint-filename=dnetc.cpf
succes
www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
ik heb het gewoon in me config gedaan
heb alleen een redelijk oude client dus je moet maar zelf ff crea in die instellingen gaan kijken (staat als het goed is ergens een optie waar je koe wil laten checkpointen en daar gewoon iets invullen bv: c:\dnetc\bla.bli
vergeet dan niet een bla.bli te maken in je c:\dnetc\ map te maken. (dat bli krijg je door in je map opties de functie, bekende extensie "onzichtbaar maken"
als je nog problemen hebt vraag maar raak
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Als de koe dat bestand heeft aangemaakt na de ini verandering. Dan werkt het.
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.