2x 6800XT optie?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-07 18:21
Hallo!

ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart, waarom? omdat ik men huidige videokaart in men vriendin der pc wil stoppen (kan die ook is meespelen :) ) , en omdat ik gewoon wat sneller wil. dit voor tijdelijk . tot ongeveer begin oktober. ik ben bereid 250 euro max uit te geven.

dus ik dacht meteen aan een x850xt. die bij alternate te krijgen is van powercoler. dit betreft een agp kaart.

nu staat er ook een beetje een rare aanbieding op de site. een gigabyte moederbord met 2 6800XT kaarten, als bundel . voor 218 euro. dat is wel netjes. de kaarten werken op 350/700 , en hebben DDR3 geheugen . Klik!

zoals je aan men specs ziet kan ik de boel makkelijk overzetten. alleen vraag ik me af of het wel zo lekker werkt. en of ze daadwerkelijk samen sneller zijn als een x850xt.
dus ik ben gaan google , en kwam alleen het volgende tegen. http://www.ocforums.com/showthread.php?t=451748

hier heeft een jongen 2 6800XT,s in sli . deze kaarten draaien alleen op 490/1180 ( zegt die ) en halen behoorlijk goede scores.

nu is mijn vraag.
is het verstandig dit setje te kiezen? ivm het moederbord ( wat ik denk niet alte best spul is) daarbij weet ik ook niet wat deze kaarten samen doen . en kan helaas ook geen benchmark vinden.

alvast bedankt!.

Goofy

[ Voor 4% gewijzigd door ikbengoofy op 29-05-2006 23:18 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Verwijderd

wooow dat is vet goedkoop :o meteen doen, niets te verliezen. Die kaarten zijn sneller samen dan een x850xt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doe eens wat aan je taalgebruik :/

"men" is een onbepaald persoonlijk voornaamwoord
"der" is een archaische genitieve verbuiging van het lidwoord
"Hoofdletters" zijn iets grotere letters waarmee men doorgaans een zin begint

Verder is dit gewoon een "wat moet ik kiezen"-topic, iets wat we sowieso niet op GoT willen zien. Lees reviews, sla benchmarks erop na en kies zelf :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.