Jammer dat ze straks niet meer in De Bilt zitten.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Nouja, het zijn niet de eerste de bestetimow schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:11:
Whow.. staan ze niet erg raar te kijken als je even foto's komt maken?
de compositie van de 3 wagens vind ik wel weer aantrekkelijk om te zien, maar dan is de kwaliteit weer zo slecht.
Ligt dit aan je camera of is er wat anders aan de hand dan?
Verwijderd
Jammer bij 6 dat de reflectie zo extreem is, maar dat is onvermijdelijk...
Verder:
1) auto valt weg in de achtergrond
2) vergeleken bij de rest v/d serie vind ik deze van mindere kwaliteit.
3) doet me weinig, geen gevoel bij.
4) Ook een hele gave foto, aan de linkerkant wat overbelicht door de spot.
7) lijkt op een speelgoed auto van deze hoek
Ligt aan MijnAlbum.nl, de grote versies hebben het niet.....low_n_slow schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:40:
Kan niet zeggen dat ik de kwaliteit mooi vind...
de compositie van de 3 wagens vind ik wel weer aantrekkelijk om te zien, maar dan is de kwaliteit weer zo slecht.
Ligt dit aan je camera of is er wat anders aan de hand dan?
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Ja zoiets, m'n flitser lag daar en dat vond ik meer storen dan hoe het er nu uit ziet... Toen ik er mee bezig was had ik eigenlijk al een uur klaar moeten zijn en gezien de tijd die ik er voor had vond ik het wel goed zo.Tonio schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:52:
Wat is er links onder gebeurt bij #3? Ziet er uit als mislukte clonebrush actie?
@MiniNL: bedankt voor de uitgebreide feedback! Over je opmerkingen:
1) klopt, op de originele foto was dat nog erger, maar had het nog wat meer kunnen verbeteren
2) Vond zelf al het carbon van deze 360 Challenge erg gaaf....
3) tja, als het lambo beeldmerk mooi stond en de compositie iets anders was (o.a. lager standpunt) had het een betere plaat kunnen zijn.
7) in het echt lijkt hij ook een beetje speelgoed, zo klein, laag en plastic
[ Voor 98% gewijzigd door Exirion op 31-05-2006 10:53 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sowieso moet je flits altijd vermijden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ach, wat die curves/saturation betreft: ik vond dat wel een geinig effect geven, anders heb je gewoon een autofoto. Da's zo saai.Exirion schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:53:
Volgens mij ben je een beetje te enthousiast met de curves en saturation aan de gang gegaan. Goeie foto's met subtiele bewerking zijn een stuk professioneler. En qua compositie valt er ook wel wat te verbeteren; dan heb je geen overdreven bewerking nodig.
Sowieso moet je flits altijd vermijden.
Zo kun je alle opbouwende kritiek wel omver blazen. Je krijgt feedback dus doe er iets mee.Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:55:
Ach, wat die curves/saturation betreft: ik vond dat wel een geinig effect geven, anders heb je gewoon een autofoto. Da's zo saai.
Een foto die saai is zonder franje is zelden een goeie foto.
Dan zou ik het op prijs stellen als je wat meer concrete kritieken geeft (muv flits) met eventueel een fotonummer erbij!Exirion schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:03:
[...]
Zo kun je alle opbouwende kritiek wel omver blazen. Je krijgt feedback dus doe er iets mee.
Een foto die saai is zonder franje is zelden een goeie foto.
Dat ik iets moet leren vind ik zelf ook wel (tenslotte testcase) en dat gaat met feedback NOG beter!