Toon posts:

subtitles vallen onder beeld op dvd-speler, op pc niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn pc , met powerdvd plaats hij de subtitles mooi in het beeld, op mijn dvd speler plaats hij de subtitles onder het beeld (marantz 6400), enig idee hoe dat kan??

tv - loewe lcd breedbeeld - xelos 32
marantz 6400 dvd speler

als ik op ZOOM knop druk van de afstandsbediening van de dvd speler komt de ondertiteling wel in het beeld, maar wordt het beeld lelijk.

Chris

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 22:53 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat had je zelf al geprobeerd om het te verhelpen :? Wat heb je voor TV :? 4:3 of breedbeeld? En hoe staat je DVD-speler ingesteld dat ie zijn output moet leveren :?
Kortom: hier kunnen we heel weinig mee zo, dan moet je toch echt meer info geven.
En nofi, maar je komt over alsof je je vraag hier gewoon neergeplempt hebt - en we zijn per definitie geen helpdesk. Maar daar ben je volgens mij al vaker op gewezen...
Dus wil je hulp: doe eens wat meer info :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
genoeg info lijkt me?

Verwijderd

Best kans dat je tv niet in widescreen staat. Hier heb ik af en toe ook last van (Philips 37PF9830). Het beeld op widescreen of 16:9 zetten verhelpt het meestal.
Als je nu onder andere vertelt welke televisie je hebt :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 23:05 ]

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Lijkt me inderdaad alsof je dvd speler verkeerd ingesteld staat. Waarschijnlijk staat hij op 4:3 ipv 16:9 als je inderdaad een breedbeeld tv hebt, dat kan ik inderdaad niet uit je post halen.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:56

Arjan A

Cenosillicafoob

Lijkt me niet.
Jij hebt een probleem dus je mag zelf wel vertellen wat die MArantz voor TV is. Verder geef je ook niet aan hoe je DVD-speler is ingesteld, zoals The_Eagle aangeeft.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Topicstarter
Bij elke beeld modus, panoronama 16:9, 4:3 etc, blijft de ondertitleing onder het beeld..

bij sommige films is het ook wel goed, zoals Lost Season 1, maar bij veel niet.

op de pc komt het wel allemaal goed in beeld.

Verwijderd

Topicstarter
jongens het is gelukt, dus de dvd speler menu , op 16:9 gezet, geweldig!!

echt enorm bedankt
Pagina: 1