na mijn topic Welke Harmon Kardon DVD speler speelt alles ? / alternatief dacht ik dus met de Arita's klaar te zijn. Aangezien ze op waren heb ik er een paar honderd bij besteld. Zelfde merk, exact dezelfde media code maar ik kan ze totaal niet lezen op mijn harman kardon speler.
Als ik de oranje versie brand en in de dvd speler stop leest hij direct de index en speelt de gehele dvd foutloos af
Nu heb ik een groene versie (ik praat dan over de print, niet over de onderkant) met exact dezelfde media code en stop ik die in de speler krijg ik gewoon botweg een disc error! hij leest hem niet eens in.
Ik heb beide visueel vergeleken maar ik kan aan de reflectielaag zo geen kleurverschil zien.
Ik heb de originele nec firmware weer op de brander gezet > geen resultaat
nero geupgrade naar nieuwste versie > geen resultaat.
Iemand enig idee hoe dit nu weer kan ?
Welke kleur reflectielagen staan bekend om hun beste compabiliteit ?
Ik baal als een stekker want ik kan nu op eigen kosten 400 stuks dvdr terugsturen maar ik weet totaal niet welke nu te bestellen
Als ik de oranje versie brand en in de dvd speler stop leest hij direct de index en speelt de gehele dvd foutloos af
Nu heb ik een groene versie (ik praat dan over de print, niet over de onderkant) met exact dezelfde media code en stop ik die in de speler krijg ik gewoon botweg een disc error! hij leest hem niet eens in.
Ik heb beide visueel vergeleken maar ik kan aan de reflectielaag zo geen kleurverschil zien.
Ik heb de originele nec firmware weer op de brander gezet > geen resultaat
nero geupgrade naar nieuwste versie > geen resultaat.
Iemand enig idee hoe dit nu weer kan ?
Welke kleur reflectielagen staan bekend om hun beste compabiliteit ?
Ik baal als een stekker want ik kan nu op eigen kosten 400 stuks dvdr terugsturen maar ik weet totaal niet welke nu te bestellen