Toon posts:

[Athlon 64] Geen beeld, gedeeltelijk stroom

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn broer komt bij me, en zegt "Ik heb geen beeld" ik dacht, dit zou wel een klein probleempje zijn.

Computer was opeens uitgevallen, computer aangedrukt, ding ging aan, monitor bleef knipperen, echter helemaal geen beeld, ander beeldscherm getest, precies het zelfde, andere videokaart getest, precies het zelfde, dit leek mij al geen beeld kwestie meer.

tot mijn verbazing, HD en DVD hebben ook geen stroom, ik hoor ze niet, speler gaan niet open.
voeding, en ventilatoren op processor en videokaart draaien wel.

andere voeding geprobeerd, mocht ook niet helpen, geheugen, batterij, processor, alles ereens uitgehad, wordt k ook geen stapje wijzer van.

Tips wat ik nog meer kan testen, al een idee voor eventueel een probleem?

[specs]
AMD Athlon 64 3000+
Moederbord: Gigabyte K8VT800
Geheugen: 512Mb DDR 400Mhz
VGA: FX5700 LE 256Mb
HD: 120Gb 7200rpm SA
DVD brandertje

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-05 18:40

Ben1985

Tatatata!

Misschien ergens kortsluiting? Als er ergens kortsluiting wordt veroorzaakt dan heb je kans dat geen enkele voeding gaat werken namelijk.

Probeer anders een harde reset, dus meestal de batterij er een tijdje uit te laten.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Ben1985 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:48:
Probeer anders een harde reset, dus meestal de batterij er een tijdje uit te laten.
PC 15min aanlaten staan met Batterij eruit. mocht niet helpen!!

En ja, kortsluiting, Hoe kan er opeens kortsluiting zijn??

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
kan je misschien ook met een ander moederbord testen?

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het verbaast me dat je erg nadrukkelijk een voedingsprobleem lijkt te constateren, maar niets schrijft over die voeding in je specs. Begin eens hier te kijken (en let met name op de punten over voeding):

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.