Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon.
Ik heb al mbv de search gezocht, maar daar kon ik niks vinden wat echt aansluit bij mijn 'voorwaarden'.
Budget: rond 150 euro.
Waar voor ik hem ga gebruiken: films, games en muziek, nadruk ligt op films.
Hij moet minimaal 3 uur comfortabel zitten, niet na een jaar of 2 overlijden.
Ik zit zelf te denken aan een hoofdtelefoon die mijn oren volledig afsluit, met die grote schelpen.
Iemand suggesties, ervaringen e.d.?
Ik wil hem aansluiten op mn pc totdat ik beschikking heb over een fatsoenlijke beamer.
Kan je bij een beamer zo je hoofdtelefoon erop aansluiten?
En kan je, (ik ga over een poosje naar een veel grotere kamer als ik nu zit), een snoer van een hoofdtelefoon makkelijk verlengen tot zeg maar 4 meter?
Misschien dat ik een (recent) topic over het hoofd heb gezien waarin deze vraag ook naar voren kwam, zo ja, excuses.
Ik heb al mbv de search gezocht, maar daar kon ik niks vinden wat echt aansluit bij mijn 'voorwaarden'.
Budget: rond 150 euro.
Waar voor ik hem ga gebruiken: films, games en muziek, nadruk ligt op films.
Hij moet minimaal 3 uur comfortabel zitten, niet na een jaar of 2 overlijden.
Ik zit zelf te denken aan een hoofdtelefoon die mijn oren volledig afsluit, met die grote schelpen.
Iemand suggesties, ervaringen e.d.?
Ik wil hem aansluiten op mn pc totdat ik beschikking heb over een fatsoenlijke beamer.
Kan je bij een beamer zo je hoofdtelefoon erop aansluiten?
En kan je, (ik ga over een poosje naar een veel grotere kamer als ik nu zit), een snoer van een hoofdtelefoon makkelijk verlengen tot zeg maar 4 meter?
Misschien dat ik een (recent) topic over het hoofd heb gezien waarin deze vraag ook naar voren kwam, zo ja, excuses.
18 jarige student CE