Toon posts:

[Gezocht] DVI naar normale monitor stekker.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds pas een Philps 23'' LCD HDTV, deze kan ik ook als monitor gebruiken, maar ik moet zo'n stekker hebben voor mijn video kaart. Het probleem is die bij m'n grafische kaart zat die moet ik voor mijn TV gebruiken, maar nu kan ik niet meer mijn normale monitor gebruiken :?. Ik zoek nu dus zo'n stekker voor mijn grafische kaart hebben.

Ik zou graag weten waar je die precies kunt vinden..tenminste hoe heten deze stekkers?

Als iemand er een weet te vinden bij Alternate.nl. Graag.

Alvast bedankt,

Dirk

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:46

PeaceNlove

Deugleuter

Kijk zelf even op de website van alternate. Wij zijn geen zoekmachines tenslotte.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat jullie geen zoekmachine zijn..maar als ik niet weer die dingen heten kan ik ze ook niet opzoeken..bij grafische kaarten staat niks..en bij Foto & Video ook niet :?

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 21:01
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:42:
[...]

Ik neem aan die bovenste ;), toch :) ?
Jep ;) Ik vind hem trouwens wel een beetje duur bij alternate.
http://tweakers.net/pricewatch/117677
Maar als je hem kan afhalen bij alternate valt het wel mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ja..kan hem idd zo afhalen bij alternate :D

Tja..die prijs..het moet dan maar :P
Bedankt man ! :)

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Begrijp ik nou dat de TS een DVI tv aan een VGA videokaart wil hangen? Dat gaat toch niet?

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk wel..het is me eerder gelukt..alleen toen kon ik niet m'n normale monitor ernaast hebben..omdat ik geen DVI -> VGA adapter ;)

Verwijderd

lemming_nl schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:50:
Begrijp ik nou dat de TS een DVI tv aan een VGA videokaart wil hangen? Dat gaat toch niet?
Andersom denk ik...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DVI is best wel normaal anders :z

Verder hangt *of* dit gaat lukken en zo ja hoe ervan af of de TV een DVI-A, DVI-I of DVI-D aansluiting heeft. Aangezien je dat niet meldt is een eenduidig antwoord niet te geven. Verdiep je daar even in, dan wordt het snel genoeg duidelijk.

Komt bij dat het niet de bedoeling is om meermaals achter elkaar je topic te schoppen zoals je om 20u42 deed :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.