Welkom in het grote "Ik zoek een / Werkt deze nieuwe pc" topic
Wat mij opviel is dat er vaak topics zijn waarin om advies word gevraagd of waarin gevraagd word of deze pc goed is. Dus dacht ik laat ik ook maar eens een "Het grote" topic maken. Dit is dus ook mijn eerste keer en hoop dat dit een goed idee is.
Wat doe ik hier
Ben je van plan een pc inmekaar tezetten of heb je wat inmekaar geprutst en wil je weten of het eigenlijk wel werkt. Dan kun je hier je ei kwijt.
Als je een nieuw systeem wil zorg dan voor het volgende:
a: Wat ga ik doen met de PC
b: Wat is de prijs (ongeveer)
c: Wat is mijn voorkeur
Als je een systeem in mekaar hebt en je wil weten of het slim is zorg dan voor dit:
a: Wat ga ik doen met de PC
b: Wat heb ik uitgekozen en geef er eventueel een reden voor
c: Wat is de prijs (ongeveer)
d: Geef duidelijk aan wat voor gegeugen wat voor videokaart etc (dus met eventuele serialnummers)
Regeltjes
Er gelden natuurlijk de gewone got regels dus gedraag je als een voorbeeldige gotter
Verder zou het fijn zijn als je je dus aan de eisen voor de post houd die hier boven staan.
Ga in dit topic dus niet babbelen over de nieuwste playstation of wat er vandaag toch in de tram gebeurden en hou het dus zo veel mogelijk ontopic (een klein berichtje mag wel hoor
TS: Hallotjes (mijn eerste GROTE (slik) topic)
En meteen de titel fout
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 20:46 . Reden: Niet opgelet bij nederlands:P ]