Toon posts:

CF-kaart geeft fout aan: hoe fotos van kaartje halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CF-kaart die een fout aangeeft. Als je de kaart in een kaartlezer doet, wordt de kaart wel gezien, maar de fotobestanden zijn niet benaderbaar.

Is er een programma voor om deze foto-bestanden alsnog van de kaart te halen? Ik heb een aantal recovery-programma`s gevonden, maar werken deze ook voor niet-goed-functionerende kaartjes? Of is dat alleen maar voor per ongeluk verwijderde bestanden?

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 09:01
Wellicht zit er in de search iets voor je, klik bijv. hier eens.

Er zijn namelijk meer mensen die je voorgingen met dit soort problemen. In elk geval succes, hopelijk krijg je je foto's terug.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:33
Hier vind je een aantal freeware programma'tjes tussen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips. Ik ga binnenkort eens kijken. pc investigator smart recovery al geinstalleerd :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Toegegeven dat je via de searh veel tooltjes kunt vinden, moet ik hier toch even melden dat
Zero assumptiom recovery mij al meer dan eens gered heeft.
The digital picture recovery functions are implemented in the trial version of ZAR 7.9 in full. Hence you just need to download the evaluation version of ZAR 7.9 and it does the job at no charge. So, picture recovery functions are actually freeware. There are no plans to charge for it.

Verwijderd

Topicstarter
Henk, dankje. Ik heb begrepen dat niet elk progje hoeft te helpen, dus hoe meer progjes hoe beter...
Pagina: 1