hoi!
Ik ben op zoek naar een Nokia HDS-3 headset. Ik ben namelijk zo'n mini-jack aansluiting aan het maken voor m'n Nokia 6230i.
Nu heb ik m'n eigen vern**kt (tin op het printplaatje laten vallen
), en het is me nu goed gelukt met de HDS-3 van een vriend van mij, die een Nokia 6230 had. Wat is dan het probleem? De 'oude' HDS-3 heeft namelijk een andere aansluitstekker dan de 'nieuwe': de oude schiet héél gemakkelijk los als je je telefoon in je broekzak steekt / eruit haalt. De aansluiting van de 'nieuwe' is echter heel robuust en schiet niet zo gauw los. Maar die heb ik dus verprutst.
De oude (herkenbaar aan het snoer dat vanaf de connector opzij gaat:

En de nieuwe (Het snoer loopt parallel aan de telefoon, direct naar beneden):

Ik ben dus enkel geïnteresseerd in de 'nieuwe' versie!
Misschien dat iemand de zijne niet gebruikt (of dat een van de oordopjes stuk is ofzo!), en deze voor niet al te veel centjes kwijt wil.
Sorry voor m'n lange verhaal voor such a simple question, maar dat gaat automagisch.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben op zoek naar een Nokia HDS-3 headset. Ik ben namelijk zo'n mini-jack aansluiting aan het maken voor m'n Nokia 6230i.
Nu heb ik m'n eigen vern**kt (tin op het printplaatje laten vallen
De oude (herkenbaar aan het snoer dat vanaf de connector opzij gaat:

En de nieuwe (Het snoer loopt parallel aan de telefoon, direct naar beneden):
Ik ben dus enkel geïnteresseerd in de 'nieuwe' versie!
Misschien dat iemand de zijne niet gebruikt (of dat een van de oordopjes stuk is ofzo!), en deze voor niet al te veel centjes kwijt wil.
Sorry voor m'n lange verhaal voor such a simple question, maar dat gaat automagisch.
Alvast bedankt voor de reacties!