Mijn computer boot gewoon en zelfs windows doet et gewoon maar als ik seti opstart crashd ie en ook als ik mijn beeld scherm instellingen probeer te veranderen ook maar als ik het dan omzet de registry dan doet ie wel maar seti chrashd nog steeds ????????
Verwijderd
Als je processor dood is, dan start de pc helemaal niet meer op! Als aleen sethi vastloopt en andere spellen het wel doen, dan is het zeker niet je processor die dood is. Heb je directx 8 wel goed geinstalleerd?
Verwijderd
Je cpu kan best "slecht" wezen. Als er 1.5 miljoen transistoren inzitten kunnen er best een stuk of wat stuk zijn zonder dat je dat weet. Gebruik je opeens een stuk software die ze wil gebruiken Crach!!

had ik ook met een p2 450, die deed het goed, maar MPG filmen afspelen wou echt niet. Andere cpu, P2 400 ging het perfect.
had ik ook met een p2 450, die deed het goed, maar MPG filmen afspelen wou echt niet. Andere cpu, P2 400 ging het perfect.
OK maar als nou bijvoorbeeld alleen de cash kappot is ?? dan boot ie toch gewoon maar als ie die shit dan wil gaan gebruiken dan kan ie toch crashen?? ik vraag me echt af of ie inderdaad niet gewoon slecht is ... want het probleem is dat bij ligt gebruik het ding gewoon werkt maar als ie dan iets moet gaan doen dan chrasht ie echt KEIhard..
Hij word trouwens niet heet ofzo gwemiddeld 30 graden..
Hij word trouwens niet heet ofzo gwemiddeld 30 graden..