Games spelen op de 2e monitor

Pagina: 1
Acties:

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
Hallo,

ik heb op mijn XFX 7800 GTX een tweede LCD monitor aangesloten, dit is nu de situatie:
Monitor 1: EIZO FlexScan L997 (ingesteld als hoofdmonitor)
Monitor 2: SyncMaster 930BF

Ik wil mijn 2e monitor gebruiken voor games (ivm lage response tijd) maar hoe forceer ik een spel om vanuit de 2 monitor te starten? Elk spel wil altijd starten vanuit monitor 1, de hoofdmonitor.
Is het mogelijk om dit voor elkaar te krijgen zonder dat ik monitor 2 als hoofdmonitor in moet stellen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij niet...maar waarom zet je die 930 niet als primair scherm dan???

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 19:34
Mooi programma, maar dat neemt niet weg dat je vrijwel alle spellen op de primary monitor starten. Enige voordeel van Ultramon in dit opzicht is dat je switchen van primaire monitor makkelijker/sneller kunt maken.

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
tweak_dude schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:43:
[...]

Mooi programma, maar dat neemt niet weg dat je vrijwel alle spellen op de primary monitor starten. Enige voordeel van Ultramon in dit opzicht is dat je switchen van primaire monitor makkelijker/sneller kunt maken.
Klopt...ultramon heb ik al uitgeprobeerd, en met spellen wil het niet werken :'(

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:19
zoals iemand hier boven al zegt. je monitor als primair zetten. toch hebben bijna alle redelijk nieuwe spellen de optie om het scherm te kiezen in de config. staat er meestal 2 keer je videokaart en moet je ff gokken welke het is als er geen (primary) achter staat. ik denk dat dit de enigste manieren zijn.

https://printcraft3d.nl

Verwijderd

Kabeltjes bij videokaart omwisselen :z

Verwijderd

Ja, ook zoiets.
Je wisselt de monitoren op je kaart en in windows wissel je de twee monitoren van positie in het display properties dialog. Dan staan je icons en startbalk dus op je tweede monitor, die links van je eerste monitor staat :)
Pagina: 1