Toon posts:

Trial versie van 2k3 server overzetten naar volledige versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgend probleem:

Een pc is geïnstalleerd & helemaal geconfigureerd met de "180-test-dagen" versie van Windows 2003 Entreprise edition. Daar alles goed werkt zouden we graag de officiele versie erop plaatsen zonder dat we enige instellingen (services enzo) of data verliezen.

Vraag:
Is het mogelijk om eventueel een soort herinstallatie te doen of een totale backup te nemen zodanig dat we niet alles opnieuw hoeven te installeren & configureren...?

Nu heb ik een versie van Windows 2003 SBS besteld...

Verwijderd

[simpele modes]
Kan je de key niet gewoonweg veranderen?
[/simpele modes]

Verwijderd

Niet zo heel moeilijk te vinden toch?
http://support.microsoft.com/?id=810613

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In-place upgrade install (komt niet uit de link naar voren maar dat moet je iig doen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Een andere vraag. Kan je deze trial na verloop van de 180 dagen weer opnieuw installeren (activeren)t.b.v. studie?

[ Voor 6% gewijzigd door joh14vers6 op 29-05-2006 22:20 ]

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Van de grond af ja, maar niet over je reeds draaiende maar verlopen versie.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden! Ik zal morgen eens de schijf clonen naar een andere (voor alle zekerheid) en daar eens proberen met een installatie over de huidige trial-versie...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Upgraden van een trial versie gaat net als het upgraden van reguliere versies, er wordt sowieso om een productcode gevraagd :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1