Al enige tijd heeft mijn pc problemen met starten. Als ik de stroom inschakel krijg ik een zoemtoon te horen (ben er net achter dat die zoemtoon uit de pc speaker komt). In het begin was het zo dat na een halve minuut de toon langzaam zachter werd en als hij helemaal weg was kon ik de pc pas starten. Nu is het de laatste weken steeds erger geworden, een kwartier wachten, een half uur, een uur en nu heeft die van 2 tot 5 lopen brommen zonder dat ik m aan kon zetten.
Ik dacht dat het miss iets met de harde schijf was, die heb ik beide compleet losgekoppeld maar nog steeds die toon, toen dacht ik dat het de speaker was. En ik heb het connectortje daarvan losgehaald en weg toon..maar de pc start nog steeds niet. Vervolgens kabeltje weer terug gestopt en daar was het geluid weer.
Ik ben ten einde raad, wat kan het probleem zijn? Iets met de voeding? Hoe kom ik daarachter zonder weer geld te moeten spenderen aan een voeding?
Ik dacht dat het miss iets met de harde schijf was, die heb ik beide compleet losgekoppeld maar nog steeds die toon, toen dacht ik dat het de speaker was. En ik heb het connectortje daarvan losgehaald en weg toon..maar de pc start nog steeds niet. Vervolgens kabeltje weer terug gestopt en daar was het geluid weer.
Ik ben ten einde raad, wat kan het probleem zijn? Iets met de voeding? Hoe kom ik daarachter zonder weer geld te moeten spenderen aan een voeding?