Ik maak dit topic aan in WC, omdat het volgens mij te maken heeft met WinXP en niet met het netwerk.
Ik heb sinds kort en P3 als servertje ingericht.
Daarin zit een HDD welke bestaat uit 2 partities
SERVER 1 en SERVER 2
Om ze op mijn main desktop aan te kunen spreken heb ik netjes via in de verkenner via extra -> netwerkverbinding maken.. in de verkenner als netwerkstations aangemaakt.
SERVER 1 (S:)
SERVER 2 (T:)
Dit werkt gewoon zoals het hoort.
Als ik echter mijn PC reboot is SERVER 2 helemaal verdwenen als netwerkstation.
SERVER 1 is er nog wel. Dit is verdomt irritant, want zo moet ze elke keer opnieuw aanmaken.
Heeft er iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik kan er zelf met mijn pet niet bij en het lijkt geen standaard probleem. Volgens mij zit het probleem in mijn desktop, want op mijn laptop werkt het wel gewoon.
Ik heb sinds kort en P3 als servertje ingericht.
Daarin zit een HDD welke bestaat uit 2 partities
SERVER 1 en SERVER 2
Om ze op mijn main desktop aan te kunen spreken heb ik netjes via in de verkenner via extra -> netwerkverbinding maken.. in de verkenner als netwerkstations aangemaakt.
SERVER 1 (S:)
SERVER 2 (T:)
Dit werkt gewoon zoals het hoort.
Als ik echter mijn PC reboot is SERVER 2 helemaal verdwenen als netwerkstation.
SERVER 1 is er nog wel. Dit is verdomt irritant, want zo moet ze elke keer opnieuw aanmaken.
Heeft er iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik kan er zelf met mijn pet niet bij en het lijkt geen standaard probleem. Volgens mij zit het probleem in mijn desktop, want op mijn laptop werkt het wel gewoon.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.