Hallo,
ik heb sinds kort een probleem met mijn pc.
Ik heb Splinter Cell Chaos Theory pas geinstalleerd, alles ging goed... ik start de game, intro enzo geen probleem, maar wanneer het spel daadwerkelijk begint blijft mn pc na een seconde of 3 opeens vasthangen (zwart beeld, na 30 sec opeens automatisch reboot). Vanalles geprobeert; nieuwste drivers enz. hielp allemaal niet.
Nu wou ik een ander spel gaan spelen (Oblivion) maar deze hield er ook mee op na een seconde of 10, zelfde als splinter cell.
Alle games wat ik nu probeer hebben opeens hetzelfde probleem (deze games werkten vantevoren wel gewoon).
Heb de pc al eens opnieuw installed met nieuwste drivers, hielp niet.
Reinstall met oudere drivers (wat ik eerst had), hielp ook niet.
(heb een radeon 9700 pro - 1024 mb ram)
Iemand enig id wat het kan zijn ?
bvd
ik heb sinds kort een probleem met mijn pc.
Ik heb Splinter Cell Chaos Theory pas geinstalleerd, alles ging goed... ik start de game, intro enzo geen probleem, maar wanneer het spel daadwerkelijk begint blijft mn pc na een seconde of 3 opeens vasthangen (zwart beeld, na 30 sec opeens automatisch reboot). Vanalles geprobeert; nieuwste drivers enz. hielp allemaal niet.
Nu wou ik een ander spel gaan spelen (Oblivion) maar deze hield er ook mee op na een seconde of 10, zelfde als splinter cell.
Alle games wat ik nu probeer hebben opeens hetzelfde probleem (deze games werkten vantevoren wel gewoon).
Heb de pc al eens opnieuw installed met nieuwste drivers, hielp niet.
Reinstall met oudere drivers (wat ik eerst had), hielp ook niet.
(heb een radeon 9700 pro - 1024 mb ram)
Iemand enig id wat het kan zijn ?
bvd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 17:04 ]