Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
UPC heeft als enige geen werkende oplossing. De settopboxen zijn er namelijk nog niet, en dus kan niemand tv in HDTV-formaat kijken. Dat Philips de bottleneck lijkt te zijn, doet er wat dat betreft niet toe, want het is UPC's keuze om met Philips in zee te gaan. Daarnaast bleek uit mijn telefoongesprek met de UPC-woordvoerder dat zij dat zelf ook zo zien: het is een samenwerkingsverband, en dus zijn ze beide even verantwoordelijk voor het eindproduct. UPC is leverancier, dus UPC is - vanuit het blikveld van de consument - eindverantwoordelijk.Zwerver schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:23:
Uhh, ik krijg bij het lezen vanhttp://tweakers.net/nieuws/42750/UPC-krijgt-HDTV-nog-niet-goed-aan-de-praat.html een beetje een nare bijsmaak in mijn mond. Jullie hebben een heel nieuwsje over UPC, terwijl blijkt dat de rest er ook nog niet klaar voor is. Kan dat niet wat genuanceerder?
De andere kabelbedrijven hebben een werkend netwerk en werkende settopboxen. Er zijn er alleen niet voldoende van, maar er lijken er wel meer aan te komen.
Samenvattend: vier paragrafen, drie over UPC, één over de rest. UPC heeft momenteel niets, de rest in beperkte mate. Het spijt me van die nare smaak, maar dat lijkt me, ehm, in the taste of the beholder.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
UPC is toch degene die z'n belofte niet waarmaakt?
Lees het nieuws even, ze zeggen het volgende:Ecteinascidin schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:54:
UPC is toch degene die z'n belofte niet waarmaakt?
UPC heeft dus, i.t.t. de andere provider, niet beloofd dat het tijdens het WK zal werken.Volgens van der Aart was de voorinschrijving duidelijk gepresenteerd als een manier om te peilen hoe groot het animo is, en niet om garanties te geven over een tijdige levering.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Klatsch.
UPC claimt HDTV-WK, UPC komt niet met HDTV-WK. UPC heeft een probleem, en om dat op je toeleverancier af te schuiven geeft geen pas: zo werken koopovereenkomsten in Nederland niet.
Persbericht UPC, 2 maart jl. En dan nog: ga maar 'ns aan Dexia vragen wat zwaarder telt, gewekte indruk of kleine lettertjes.Met deze MediaBoxen kunnen Nederlandse televisiekijkers voor het eerst genieten
van HDTV-beelden, te beginnen bij het internationale voetbal toernooi in juni 2006.
UPC claimt HDTV-WK, UPC komt niet met HDTV-WK. UPC heeft een probleem, en om dat op je toeleverancier af te schuiven geeft geen pas: zo werken koopovereenkomsten in Nederland niet.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Waarom is Submitter: sierved, maar Bron: Redactie Tweakers.net ?
Redactie doet toch standaard verder onderzoek? Als ik een complete tekst met hyperlinks submit en mijn nieuwsje wordt wel getoond op de FP, maar met een compleet andere tekst, staat er ook gewoon Submit: PcDealer en Bron: (bron waar ik het haalde)...Crash schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:00:
Misschien omdat de T.net redactie zelf nog verder onderzoek heeft gedaan?
[/wilde gok]
De tip over het nieuws kan wel van sierved gekomen zijn, maar dat betekent niet dat de redactie niet zelf naar alternatieve bronnen gezocht heeft en dergelijke. Als er eigen onderzoek gebeurd is door verschillende bronnen te combineren of bvb door contact op te nemen met UPC, dan beschouwt de redactie het nieuws als eigen content. Sierved blijft wel diegene die het onder onze aandacht bracht en blijft dus submitter.
Ik had zelf geen dienst vanmiddag, maar vermoed wel dat het zo gegaan zal zijn en dat dat de motivatie is
Ik had zelf geen dienst vanmiddag, maar vermoed wel dat het zo gegaan zal zijn en dat dat de motivatie is
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Het artikel is inderdaad ontwikkeld vanwege de link van sierved richting het Planet.nl-verhaal. Op basis daarvan ben ik gaan bellen met UPC en Philips, ben ik op Chello Underground gaan lezen, en ben ik gaan kijken hoe andere kabelleveranciers ervoor staan met HDTV-ondersteuning. De bron van het verhaal is dus de redactie van Tweakers.net, maar sierved is de submitter van de aanleiding hiervoor.
Edit: en inderdaad proberen we standaard andere bronnen erbij te zoeken om het verhaal a: op waarheidsgehalte na te kijken en b: uit te breiden met andere relevante informatie. Tweakers.net heeft een specifieke doelgroep, en daarom is één bron regelmatig niet voldoende om goed aan te sluiten op de lezers. Daarnaast speelt er natuurlijk ook vaak c: de interesse en nieuwsgierigheid van de schrijver
Edit: en inderdaad proberen we standaard andere bronnen erbij te zoeken om het verhaal a: op waarheidsgehalte na te kijken en b: uit te breiden met andere relevante informatie. Tweakers.net heeft een specifieke doelgroep, en daarom is één bron regelmatig niet voldoende om goed aan te sluiten op de lezers. Daarnaast speelt er natuurlijk ook vaak c: de interesse en nieuwsgierigheid van de schrijver
[ Voor 35% gewijzigd door Inge Janse op 29-05-2006 20:32 ]
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Yoeri schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:06:
De tip over het nieuws kan wel van sierved gekomen zijn, maar dat betekent niet dat de redactie niet zelf naar alternatieve bronnen gezocht heeft en dergelijke. Als er eigen onderzoek gebeurd is door verschillende bronnen te combineren of bvb door contact op te nemen met UPC, dan beschouwt de redactie het nieuws als eigen content. Sierved blijft wel diegene die het onder onze aandacht bracht en blijft dus submitter.
HelderInge Janse schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:29:
Het artikel is inderdaad ontwikkeld vanwege de link van sierved richting het Planet.nl-verhaal. Op basis daarvan ben ik gaan bellen met UPC en Philips, ben ik op Chello Underground gaan lezen, en ben ik gaan kijken hoe andere kabelleveranciers ervoor staan met HDTV-ondersteuning. De bron van het verhaal is dus de redactie van Tweakers.net, maar sierved is de submitter van de aanleiding hiervoor.
[...]
Pagina: 1