Toon posts:

Geluidskaart om reciever te vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zoek me echt gek maar ik kan het niet vinden. Ik ben op zoek naar een geluidskaart voor een nog te bouwen HTPC die dienst doet als reciever. Ik wil dus van me Dolby Digital Reciever af en dit integregen binnen de HTPC. Er moeten dus ook aansluitingen opzitten voor SPDIF, COAX SPDIF, 5 boxen, subwoofer etc. etc. Ook moet hij DD5.1 aankunnen. Ik weet niet of dit bestaat, heeft iemand al zoeits of weet hij dat dit bestaat.

Alvast bedankt! :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Knap als jij een geluidskaart vindt met versterkers erin.

Bestaat dus gewoon niet. Hou je liever je HT receiver. Is veel flexibeler!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:00

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Of waar je op uit komt is zo'n pc-speakersetje, met geintegreerde versterker. Maarja, als je al een receiver hebt, ga je er waarschijnlijk op achteruit.

Life is not about specs, it is about joy!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank je voor de berichten, dat is de HTPC geen optie voor mij want ik heb wel meer eisen ;)

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-02 08:20
ik snap het probleem niet.
De HTPC is een bron. de geluidskaart sluit je analoog/digitaal aan op de receiver, en je hebt best of both worlds...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Right... een geluidskaartje dat 5 volwaardige speakers en een sub kan aansturen 8)7

Is dit uberhaupt een serieuze vraag?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:23:
Ok dank je voor de berichten, dat is de HTPC geen optie voor mij want ik heb wel meer eisen ;)
Ik heb ook een HTPC en ga juist naar een versterker toe. Een goede geluidskaart met bijvoorbeeld S/PDIF uit naar je versterker is een hardstikke goede combinatie.
Je houd alles van de bron totaan het doel digitaal.
Pagina: 1