Toon posts:

[Gezocht] screen recorder voor Quicktime

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een stukkie software waarmee ik in staat ben om filmpjes te maken van de navigatie binnen een Quicktime VR panoramafoto. En dan bedoel ik een programma dat gewoon in staat is om 25fps op te nemen op een normale kwaliteit.

het moet eigenlijk zoiest zijn als Fraps. Goed genoeg om te verwerken in een filmpje op CDrom dus. Fraps wil alleen niet opnemen in een Quicktime scherm.

Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
bump... niemand?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 12:35

chem

Reist de wereld rond

Onder OS X is dat niet zo'n probleem. Heb je niet te maken met de DirectX problemen?

2 oplossingen/suggesties;
zet QuickTime video in control panel / quicktime / advanced op GDI only
of zet het quicktime venster blurred (zet de focus op een ander venster)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Quicktime in VMware? Dan kan je de virtuele sessie met VMware filmen.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:31:
Onder OS X is dat niet zo'n probleem. Heb je niet te maken met de DirectX problemen?

2 oplossingen/suggesties;
zet QuickTime video in control panel / quicktime / advanced op GDI only
of zet het quicktime venster blurred (zet de focus op een ander venster)
Oneej, ik heb geen Macje... ik heb gewoon een PC waar ik mn panoramafoto's mee stitch en converteer naar Quicktime Movies.

Voorbeeldje van de foto's waar ik het over heb is te vinden op http://www.roelofdevries.com/mov/dunya1.mov

Ik wil dus gewoon een screencapture doen op het moment dat ik binnen die foto navigeer. Bijna alle stukjes software die ik geprobeerd heb zijn niet in staat om op 25fps op te nemen waardoor ik een schokkerig resultaat krijg. Dit is weer iets wat ik nooit aan een potentiele klant kan laten zien.
Ik heb Fraps voor het recorden van Google Earth-filmpjes en dat werkt fantastisch maar Fraps werkt niet voor Quicktime.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 10:49 . Reden: typo ]

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
kick :P

Ik zoek eigenlijk ook een prog om te capturen die werkt met quicktime.
Fraps werkt idd niet met quicktime.
Want ik moet beeld capturen en daarna editten op een mac maar fraps bestanden herkent de mac niet. En fraps bestanden kan ik niet omzetten naar een .mov
Maybe dat ik een fraps avi bestand om kan zetten naar een ander bestand zodat de quicktime op de mac het wel afspeelt.
Ben al 4 weken bezig dit uit te zoeken maar kan maar niks vinden, echt frusterend.
Pagina: 1