Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bluetooth ActiveSync M3000 (Qtek 9100) en Sony Vaio TX2

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een M3000 (Qtek 9100) en het is mij ondanks de Sony Vaio Support tot nu toe niet gelukt om via Bluetooth te ActiveSyncen. Ik heb Windows Mobile 5.0 en ActiveSync 4,1 geïnstalleerd en op de M3000 een partnership aangemaakt voor de Sony Vaio via uitgaande poort Com 6 en binnenkomende poort Com 7. Ook is te gebruiken service van de Sony geactiveerd als ActiveSync.
Op de Sony Vaio is poort Com 6 aangemaakt als communicatie poort en Com 7 nog als extra binnenkomende geactiveerd.
Ik heb via de Usb kabel geen probleem met het synchroniseren via ActiveSync en heb ook via Bluetooth direct files kunnen verzenden en ontvangen. Echter het Bluetooth ActiveSyncen blijft een probleem ActiveSync draait maar krijgt geen verbinding met de M3000.
Op de Sony Vaio is niet de Windows Bluetooth Stack geïnstalleerd, maar de Toshiba Bluetooth Stack. Ik zelf heb het vermoeden dat de M3000 de Sony Vaio wel vindt, maar omgekeerd De Active Sync op de Sony Vaio niet instaat is via de (juiste???) aangewezen en geconfigureerde poorten met de M3000 te communiceren. Ik zou het zeer waarderen als Eggy of iemand anders mij kan helpen dit probleem op te lossen.

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb dan niet dezelfde laptop, maar een belkin bluetooth stickie. Wel een Qtek 9100.
Ook bij mij bestaat het probleem dat ik alles heb ingesteld. Precies zoals Sikmans het beschreven heeft. Apparaten zijn met elkaar gepaired en mijn bluetooth icoontje kleurt mooi mint groen wanneer ik de USB kabel eruit trek. Alleen krijg ik dan de melding dat het toestel niet herkent word.

is er iemand die op bovenstaande vraag een antwoord kan geven omdat ik (zo lijkt het) ook daarmee geholpen zal zijn.

Mijn Weblog

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik zou het zeer waarderen als Eggy of iemand anders mij kan helpen dit probleem op te lossen.
Dan zit je toch aan het verkeerde adres. Als je Eggy wilt bereiken en beter hulp wilt, dan moet je hier zijn: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Verwijderd

Inderdaad; probeer het in HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Daar heb je meer kans van slagen en dat houd alles een beetje overzichtelijk :)

... dan kan deze op slot.

Dit topic is gesloten.