Windows met Programs

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-03 15:36
Hallo allemaal,

Ik heb al rondgezocht maar niet iets passends gevonden.
Wel sp2 slipstreamen enzo maar ik wil het anders.

Ik wil graag gelijktijdig met de windows installatie andere software mee installeren.
Dus Office slipstreamen in de Windows cd is dit mogelijk??? :?

Zoja, waar kan ik vinden hoe ik dit doe.
Het liefts zet ik er ook gelijk een virusscanner en dergelijke bij in maar dat zal wel niet kunnen.

Alvast bedankt. :Y)

Verwijderd

Kijk hier eens.

Heb je een stap voor stap handleiding met ook installatie mogelijkheden voor office en msn etc. etc. Moet je wel een dvd-brander hebben, want het gaat waarscheinlijk niet meer op 1 cd passen (tenzij je een minimale installatie doet.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 12:09 . Reden: Extra uitleg toegevoegd. ]

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat staat beschreven in de faq: Windows Clients - Howto's and Guides

edit: [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml] deze heb ik gevonden door te zoeken in got op "slipstream office xp" ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Sallin op 29-05-2006 12:15 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
kijk eens naar een dit
Nlite

er is overigens op google veel over te vinden. hier op het werk hebben we een dvd gemaakt met een menutje waarin je kan kiezen welke progjes je automatisch installeerd. Voor elk progje hebben we wel zelf een unattended instal script voor geschreven die dat zelf niet ondersteunde.

toch wel een maandje werk geweest.

Nlite is best een uitkomst voor dit soort dingen.

Verwijderd

NLite is niet geschikt om ook office e/d mee te slipstreamen in je installatie-cd wat de TS juist wel wil...

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:11:
[...]

NLite is niet geschikt om ook office e/d mee te slipstreamen in je installatie-cd wat de TS juist wel wil...
ja sorry was nog niet helemaal wakker (eigenlijk nog niet)

maar goed zoals ik al zei google is your friend !

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie het niveau van dit topic niet als een niveau wat past op dit forum; gelieve in het vervolg zelf te zoeken; dan hoeven wij dat niet voor je te doen :)

Lees ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor tips over het starten van een topic

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.