Sinds gister kan ik niet meer op mijn website komen, omdat mijn account suspended is,
zo staat er te lezen op de site.
Het kan kloppen dat deze een jaar geleden is aangevraagd, maar om dan als host gelijk de stekker eruit te trekken, zonder acceptgiro, mailtje, of telefoontje waaruit ik kon opmaken dat het weer betalenstijd was, vind ik ook een beetje not-done. Nu was ik toch al niet van plan om te gaan verlengen, maar een nieuw adres aan te vragen.
Probleem is wel dat ik mijn databases kwijt ben, ik heb de files wel gebackupped.
1 database heb ik snel nodig, dus mailen duurt te lang.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken, hoe los ik dit het snelst op?
Ik ben overigens best bereid om weer in zee met ze te gaan, op enkele voorwaarden na natuurlijk
(bellen/mailen van tevoren, databases niet ineens locken enzo)
zo staat er te lezen op de site.
Het kan kloppen dat deze een jaar geleden is aangevraagd, maar om dan als host gelijk de stekker eruit te trekken, zonder acceptgiro, mailtje, of telefoontje waaruit ik kon opmaken dat het weer betalenstijd was, vind ik ook een beetje not-done. Nu was ik toch al niet van plan om te gaan verlengen, maar een nieuw adres aan te vragen.
Probleem is wel dat ik mijn databases kwijt ben, ik heb de files wel gebackupped.
1 database heb ik snel nodig, dus mailen duurt te lang.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken, hoe los ik dit het snelst op?
Ik ben overigens best bereid om weer in zee met ze te gaan, op enkele voorwaarden na natuurlijk
(bellen/mailen van tevoren, databases niet ineens locken enzo)
There is no replacement for displacement!