Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mcafee ePO 3.6] antvirus deployment

Pagina: 1
Acties:

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ben bezig om centraal de mcafee software te managen en doe dit met de ePolicy 3.6.
Nou is alels geinstalleert en het werkt alleen had ik gehoord dat je met dit programma ok software van laten installeren op de clients.

Om dit moment installeert hij wel de epolicy client en ik kan verschillende policy`s instellen enz enz.

Hoe kan ik er voor zorgen dat door een client toe te voegen bij epolicy ook mcafee antivirus 8.0 installeert? dus net zoals hij de client van ePolicy installeert?

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 15:52
ga in epo naar directory zoek de computer waar je de epo agent op hebt geinstalleerd kies in het tabblad tasks voor deployment en schedule een deployment van virusscan enterprise :)
in de help file staat dit alles ook uitgelegd ;)

• eatualive
Ik kan wel een on demand scan instellen als task.

Maar geen deployment, moet ik nog iets doen om antiivirus op een speciale plaats neer te zetten in een directory of wat?

edit: de help file is bagger het gaat alleen maar over deployment van epolicy client

[ Voor 22% gewijzigd door eatualive op 29-05-2006 12:07 ]

• Donnie Darko
  • Laatst online: 27-11 15:52
eatualive schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:01:
Ik kan wel een on demand scan instellen als task.

Maar geen deployment, moet ik nog iets doen om antiivirus op een speciale plaats neer te zetten in een directory of wat?

edit: de help file is bagger het gaat alleen maar over deployment van epolicy client
als het goed is staat er in het tabblad tasks een task genaamd deployment die moet je aanpassen :)

• eatualive
daar heb je gelijk in en daar had ik ook al gekeken maar als ik bij setting kijk en ik vink die inherit uit dan staan er 2 opties:
ePO Agent
system compilance profiler.

Ik kan deze instellen maar ik kan nergens iets linken of zien wat met antivirus te maken heeft.

**moet ik niet ergens de install pakage aan epolicy toevoegen of zo voordat dit zichtbaar wordt.?

[ Voor 17% gewijzigd door eatualive op 29-05-2006 12:32 ]

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Je moet je installatiepackage voor Mcafee Virusscan eerst inchecken alvorens je kan deployen :)

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

• eatualive
Robbeke schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:31:
Je moet je installatiepackage voor Mcafee Virusscan eerst inchecken alvorens je kan deployen :)
En wt houd dit in of hoe doe je dit want ik kan dit niets vinden in de help.

• eatualive
aah werkt dat zo, ik heb de pakage gemaakt en ingesteld bij eerste logon installeren.

Alleen hij doet niks, waar kan dit aan liggen?

• eatualive
Ha mensen, ik heb het uit eindelijk werkend gekregen.

Nu heb ik nog een vraag je ik zou ook graag een firewall deployen.

Nou vond ik het volgende:
mcafee firewall coporated

Het voorkomt ook dat vertrouwde toepassingen worden gemanipuleerd om bedreigingen via het netwerk te verzenden of te ontvangen. Desktop Firewall biedt ongeëvenaarde clientbeveiliging en kapitaalopbrengst door integratie met McAfee VirusScan® Enterprise en ePolicy Orchestrator®

Dus ik probeerde hier ook een pakage van te maken. Alleen moet epolociy een bepaalde soort zip bestand hebben met de extencie *.z. Nou zie ik geen bestand die er zo uit ziet bij de corporated firewall edition zitten.

Is het mogelijk om deze te deployen net zoals mcafee antivirus enterprice.

• eatualive
iemand??

• eatualive
niemand een idee?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

lordsnow

I know nothing

Is McAfee Corporate Support bellen of mailen geen optie, aangezien je Corporate producten hebt?

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En waar had je zelf allemaal al naar gezocht of wat heb je zelf al uitgeprobeerd? We verwachten ook wat eigen inzet van je, daar kan ik atm nog weinig van merken. :)

Signature

Pagina: 1