quicktime proces (qttask) wil niet weggaan uit opstartlijst

Pagina: 1
Acties:

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 21:49

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg het quicktime proces, qttask.exe, niet uit m'n opstartlijst. Elke keer als ik het bij msconfig verwijder, dan komt hij na een tijdje weer te voorschijn.

Op http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/t1042641285 las ik een andere methode:
Ga in het register naar \Deze computer\HKEY_LOCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Dubbelklik op QuickTime Task en zet een semicolon ( ; ) voor de waardegegevens.
De waarde wordt dan dus:

;"C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

i.p.v.

"C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime.

Dit heeft een tijdje gewerkt, maar de laatste tijd komt qttask steeds weer tevoorschijn. Ik krijg het echt niet weg, en ik wil wel quicktime op m'n computer houden zodat ik quicktime filmpjes kan blijven bekijken.

Iemand een oplossing? :)

NOSIG

Verwijderd

Quicktime Alternative? Die installeert alleen de quicktime codecs, en niet die vervelende speler.

Ps; misschien niet echt een directe oplossing, maar wel een oplossing om te overwegen. Hij is hier te vinden: klik.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 11:45 ]

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:12

hamsteg

Species 5618

In config van quicktime ook vermelden dat hij niet in startup moet gaan? Elke keer als je quicktime start zal hij ook weer in de startup komen.

Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.

• whoaitsdanny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-04 08:56
laatst heb ik de PC van m'n vriendin even geschoond met Ccleaner , QT bleef daarna netjes weg!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 21:49

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:44:
Quicktime Alternative? Die installeert alleen de quicktime codecs, en niet die vervelende speler.

Ps; misschien niet echt een directe oplossing, maar wel een oplossing om te overwegen. Hij is hier te vinden: klik.
Tnx _/-\o_ Dat was em. Quicktime is weg en ik kan mooi quicktime filmpjes kijke :)
hamsteggot schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:44:
In config van quicktime ook vermelden dat hij niet in startup moet gaan? Elke keer als je quicktime start zal hij ook weer in de startup komen.
Je kan alleen instellen dat hij niet in de taakbalk komt. Qttask.exe start altijd op, of hij nou in de taakbalk staat of niet.
whoaitsdanny schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:49:
laatst heb ik de PC van m'n vriendin even geschoond met Ccleaner , QT bleef daarna netjes weg!
Dees ga ik ook eens uitproberen. :)

NOSIG