Hey,
Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft. Ik heb uit mijn oude pc mijn 7900 GT en mn geheugen mee genomen. Ik heb er in mijn nieuwe pc een nieuwe 7900 GT bij gekocht, maar ik krijg SLI niet goed werkend.
Ik heb het volgende in mn pc zitten:
ASUS A832SLI Deluxe
Coolermaster power 550 WATT
2 GB Geheugen
De andere hardware is dus duidelijk wel SLI ready.
Het probleem is als volgt:
Zodra ik een game start of een andere Full-screen apllicatie krijg ik aan de bovenkant van mijn scherm een of andere storing. Het lijkt een beetje op de storing van tv "sneeuw" maar dan met strepen. Het soms zelfs zo dat deze storing over mn complete beeld gaat, maar meestal is het alleen aan de bovenkant.
Wat ik zelf heb geprobeerd:
Ik heb van alles de laatste drivers geinstalleerd
MOBO Bios update gedaan
Kaarten appart getest. Hierbij geven ze geen problemen.
Beide kaarten draaien op dezelfde snelheden en zijn niet overclocked.
Als je nog meer wilt weten roepen jullie maar
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, Thanks alvast
Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft. Ik heb uit mijn oude pc mijn 7900 GT en mn geheugen mee genomen. Ik heb er in mijn nieuwe pc een nieuwe 7900 GT bij gekocht, maar ik krijg SLI niet goed werkend.
Ik heb het volgende in mn pc zitten:
ASUS A832SLI Deluxe
Coolermaster power 550 WATT
2 GB Geheugen
De andere hardware is dus duidelijk wel SLI ready.
Het probleem is als volgt:
Zodra ik een game start of een andere Full-screen apllicatie krijg ik aan de bovenkant van mijn scherm een of andere storing. Het lijkt een beetje op de storing van tv "sneeuw" maar dan met strepen. Het soms zelfs zo dat deze storing over mn complete beeld gaat, maar meestal is het alleen aan de bovenkant.
Wat ik zelf heb geprobeerd:
Ik heb van alles de laatste drivers geinstalleerd
MOBO Bios update gedaan
Kaarten appart getest. Hierbij geven ze geen problemen.
Beide kaarten draaien op dezelfde snelheden en zijn niet overclocked.
Als je nog meer wilt weten roepen jullie maar
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, Thanks alvast